🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  2. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  3. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17634.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام: داشتن فالوور زیاد دیگر کمکی به تأیید پروفایل نمی‌کند

اینستاگرام از استانداردهای جدید برای تأیید اکانت رونمایی کرد. این شبکه اجتماعی اعلام کرد که دیگر در فرآیند تأیید پروفایل بالا بودن تعداد فالوورها را مد نظر قرار نمی‌دهد. کنار نام کاربری اکانت‌هایی که در ...

اینستاگرام از استانداردهای جدید - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر تاکستان استان زنجان - برای تأیید اکانت رونمایی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر تاکستان استان زنجان - کرد. این شبکه اجتماعی اعلام کرد که دیگر در فرآیند تأیید پروفایل بالا بودن تعداد فالوورها را مد نظر قرار نمی‌دهد.

کنار نام کاربری اکانت‌هایی که در اینستاگرام تأیید شده‌اند یک تیک آبی رنگ قرار گرفته که به شما نشان - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر تاکستان استان زنجان - می‌دهد پروفایلی که در حال بازدید از آن هستید توسط فرد واقعی اداره می‌شود و جعلی نیست.

هر کسی نمی‌تواند پروفایلش را در اینستاگرام تأیید یا همان وریفای (Verify) کند، چرا که پروسه تأیید سخت بوده و اکانت باید یک سری شرایط خاص را داشته باشد. حال به نظر می‌رسد اینستاگرام با رونمایی از قانون جدید قصد دارد پروسه تأیید را سخت‌تر کند.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر تاکستان استان زنجان

«آدام موسری»، مدیرعامل اینستاگرام با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این پلتفرم می‌خواهد فرآیند تأیید شدن اکانت را شفاف‌تر کند. او می‌گوید در گذشته نیز داشتن فالوو زیاد تأثیری در تأیید - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر تاکستان استان زنجان - شدن اکانت نداشت، ولی برای برخی از سلبریتی‌ها مزیت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر تاکستان استان زنجان - محسوب می‌شد.

آنطور که موسری می‌گوید، «اینستاگرام سیستمی داشته که به اکانت‌های با فالوور زیاد کمک می‌کرده تا از بین ده‌ها هزار درخواست تأییدیه که روزانه به این پلتفرم ارسال می‌شوند، دیده شوند و به آنها اولویت می‌داده است.»

اما حالا اینستاگرام در فرآیند خودکار تأیید پروفایل دیگر داشتن فالوورهای - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر تاکستان استان زنجان - زیاد - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر تاکستان استان زنجان - را مد نظر قرار نمی‌دهد. با این کار اکانت‌هایی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر تاکستان استان زنجان - که فالوور کمی دارند در میان هزاران اکانت دیگر نادیده گرفته نمی‌شوند. اینستاگرام همچنین معیار محاسبه میزان معروف بودن اکانت یا همان Notability را نیز در فرآیند تأییدیه تغییر می‌دهد.

به نظر می‌رسد حالا که اینستاگرام توجه‌اش را معطوف اکانت‌های کم فالوور کرده، شانس افراد برای تأیید شدن بیشتر شود. این تغییر به نفع اکانت‌های معروف هم هست چون حالا برای بالا بردن شانس تأیید دیگر نیازی به تلاش شبانه‌روزی برای افزایش فالوور نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گودرز نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
وای ای که چقدر خوشحال شدم! خدمات تعمیرچی شعبه تاکستان حرف نداره. برای تعمیر لباسشویی زیمنس من از خدماتشون استفاده کردم و دقیقا همونطور که گفته بودند در منزلم اومدند و لباسشوییمو به سرعت تعمیر کردند. بعدش هم مشتری مداری بودند و از همه جوانب اطمینان داشتم که مشکلی نیست. با وجودی که لهجه محلیمون متفاوته، این خدمات حرف نداره



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone