🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  5. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17632.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ فروش چیپست به هواوی را متوقف می‌کند

از زمانی که فرمان اجرایی ترامپ مبنی بر قرار دادن هواوی در لیست سیاه تجاری مطرح‌ شد، غول فناوری چینی روزهای سختی را پشت سر گذاشته است و بسیاری از شرکت‌‌ها مراودات تجاری خود را ...

از زمانی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - که فرمان اجرایی ترامپ مبنی بر قرار دادن هواوی در لیست سیاه تجاری مطرح‌ شد، غول فناوری چینی روزهای سختی را پشت سر گذاشته است و بسیاری از شرکت‌‌ها مراودات تجاری خود را به تبع دستور ترامپ با این شرکت لغو یا تعلیق کرده‌اند.

حالا هم نوبت به سامسونگ رسیده و به‌نظر می‌رسد شرکت کره‌ای «SK Hynix» و سامسونگ دیگر قصد ندارند به هواوی تراشه بفروشند. درصورت اجرایی شدن چنین تصمیمی، هواوی به‌زودی حتی در تأمین قطعات مورد نیاز برای - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - مونتاژ گوشی‌های هوشمند خود نیز با مشکلات بیشتری روبه‌رو خواهد شد.

طبق اخبار منتشرشده ازسوی رسانه‌های کره‌ای، سامسونگ و شرکت کره‌ای «SK Hynix»که تولید‌کننده‌ی حافظه است، قصد دارند از 15 سپتامبر (25 شهریورماه) فروش قطعات به هواوی را متوقف کنند. تاریخ مذکور مصادف با آغاز محدودیت‌های جدید وزارت بازرگانی آمریکا است که پیشتر و در ماه آگوست (مردادماه) اعلام شده بود.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان

 

براساس - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - محدودیت‌های تعیین شده، شرکت‌های غیرآمریکایی اجازه‌ ندارند قطعاتی که با تجهیزات و نرم‌افزارهای آمریکایی ساخته شده، به هواوی بفروشند. چنین ممنوعیت‌هایی می‌تواند تاثیر بسیار بدی بر تجارت این شرکت داشته باشد که البته هم اکنون نیز - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - تاثیر مخرب خود را بر هواوی گذاشته است.

چنین ممنوعیت‌‌هایی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - احتمالا به تجارت سامسونگ و SK Hynix نیز آسیب وارد خواهد کرد. در نیمه اول سال 2020، درحدود  40 درصد از درآمد 13.3 میلیارد دلاری شرکت کره‌ای «SK Hynix» مربوط به صادرات به چین است.

در این بین هواوی نیز بیکار ننشسته و سعی کرده با تهیه قطعات مورد نیاز خود ازطریق شرکت چینی «SMIC»، وابستگی خود را به تامین کنندگان تراشه‌های خارجی کاهش داده و به حداقل برساند. با این وجود، جنگ تجاری آمریکا و چین، می‌تواند چنین گزینه‌هایی را برای تامین قطعات به گزینه‌هایی بلند مدت تبدیل کند.

در ابتدای ماه سپتامبر (شهریورماه)، وزارت دفاع آمریکا اعلام کرده بود که احتمالا نام - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - تولیدکننده‌ تراشه چینی را نیز به فهرست سیاه موجود در وزارت بازرگانی اضافه می‌کند. گر دولت ترامپ چنین اقدامی را عملی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - سازد، «SMIC» دیگر نمی‌تواند تجهیزات مورد نیاز برای تولید تراشه‌های هواوی را تامین کند و مجددا هواوی با مشکلات جدیدی روبه‌رو خواهد شد.

حال باید ببینیم هواوی در مسیر - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کردکوی استان گلستان - ناهمواری که در پیشِ رو دارد، چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا می‌تواند راهکارهای جدیدی برای حل مسایل خود پیدا کند یا خیر؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone