🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پمپ تخلیه چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه قطعه ای ضروری در دستگاه شما به شمار می آید که آب اضافی و نهایی را خارج می کند.
  2. سوال: چرا آب از ظرفشویی بیرون می ریزد؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
  3. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
  4. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  5. سوال: نقش شیربرقی در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33489.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

گوگل مپس حالا ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی را هم نشان می‌دهد

با تلاش شرکت‌هایی مثل تسلا، خودروهای برقی کم کم در سراسر دنیا در حال فراگیر شدن هستند و همین نیاز به ایستگاه‌های شارژ این خودروها را افزایش می‌دهد. گوگل مپس به عنوان یکی از اپلیکیشن‌های ...

با تلاش شرکت‌هایی مثل تسلا، خودروهای برقی کم کم در سراسر دنیا در حال فراگیر شدن هستند و همین - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - نیاز به ایستگاه‌های شارژ این خودروها را افزایش می‌دهد. گوگل مپس به عنوان یکی از اپلیکیشن‌های نقشه پیشرو و پرطرفدار، تصمیم گرفته که رانندگان این خودروها را برای رسیدن به نزدیک‌ترین ایستگاه‌های شارژ بهتر راهنمایی کند.

کاربران - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - گوگل مپس از این پس می‌توانند با جستجوی عباراتی مثل "EV charging" یا "EV charging stations" - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - از نزدیک‌ترین ایستگاه‌های شارژ باتری خودرو به خود با خبر شده و به سوی آن مسیریابی کنند.

تعمیرات ظرفشویی سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

نقشه گوگل به غیر از نمایش ایستگاه‌ها، می‌تواند به شما بگوید که هر کدام دارای چه مدل پورتی بوده و چه تعداد پورت دارند و همچنین سرعت شارژ در هر کدام از ایستگاه‌ها با هم چقدر تفاوت دارد. ضمنا تصاویر، نظرات و نمره‌های اعطا شده توسط کاربران به هر ایستگاه را هم می‌توانید در صفحه مربوط به هر کدام مشاهده کنید.

این ویژگی جدید به آخرین نسخه گوگل مپس برای iOS و اندروید اضافه شده و در حال حاضر کاربران کشورهای آمریکا، انگلستان، استرالیا و نیوزیلند می‌توانند از آن - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - برای یافتن ایستگاه‌های شارژ تسلا، Chargepoint، Blink و سایر سرویس‌ دهنده‌های موجود استفاده نمایند.

به گفته گوگل، نسخه دسکتاپ اپلیکیشن هم به زودی این قابلیت را دریافت خواهد کرد. - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - برای دانلود آخرین نسخه گوگل مپس برای موبایل می‌توانید همین حالا به اپ‌استور یا گوگل‌پلی مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone