🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  5. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33493.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

هواوی بریدگی نمایشگر میت 20 پرو را با آیفون مقایسه می کند

امسال برای اولین بار اپل همه آیفون ها را به بریدگی نمایشگر مجهز کرد و دیگر خبری از حاشیه های بزرگ بالای دستگاه نیست. هواوی هم که دیشب سری میت 20 را معرفی کرد بریدگی ...

امسال برای اولین بار اپل همه آیفون ها را به بریدگی نمایشگر مجهز کرد و دیگر خبری از حاشیه های بزرگ بالای دستگاه نیست. هواوی هم که دیشب - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - سری میت 20 را معرفی کرد بریدگی نمایشگر یکی از گوشی های جدید خود را با بریدگی آیفون های جدید اپل مقایسه کرده است.

به گفته هواوی آیفون XR که ارزان - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - ترین در بین آیفون های جدید است حاشیه نمایشگر 5.1 میلی متری دارد و حاشیه آیفون XS Max به میزان 4.0 میلی متر است. این در حالی است که هواوی مدعی است میت 20 پرو حاشیه ای کمتر از هر دوی آنها دارد و این میزان تنها 2.1 میلی متر است.

اما حاشیه های کناری تنها بخشی نبوده که هواوی به آن - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - می نازد. بریدگی نمایشگر آیفون های XR و XS Max برابر 35.1 - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - و 34.5 میلی متر است اما در میت 20 پرو، بریدگی 32.8 میلی متر از عرض بالای نمایشگر را به خود اختصاص داده است.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران

هواوی این موضوع را در رویداد معرفی سری میت 20 که دیروز برگزار شد به نمایش گذاشته بود تا نشان دهد گوشی هوشمند پرچمدارش با لبه های نمایشگر منحنی حاشیه های باریک تری نسبت به رقیب دارد.

میت 20 پرو نمایشگری 6.39 اینچی با رزولوشن 1440 در 3120 پیکسلی دارد که پنل آن - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - از نوع اولد است. چیپست کایرین - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - 980 به آن نیرو می دهد که بر مبنای معماری 7 نانومتری تولید شده است. این گوشی از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد و بر خلاف میت 20 که بریدگی نمایشگر قطره ای شکل دارد یک بریدگی مستطیل شکل برای آن در نظر گرفته شده چرا - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - که ماژول های مرتبط با سیستم شناسایی چهره در آن تعبیه شده است.

هواوی ادعا می کند این سیستم می تواند در عرض تنها 600 - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - میلی ثانیه چهره کاربر را شناسایی کند و در عین حال امکان ساخت اموجی های مبتنی بر چهره و ایجاد نسخه دیجیتالی از اشیاء را فراهم می کند.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک به میت ۲۰ و - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - میت ۲۰ پرو هواوی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone