🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30510.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

چاقوی جراحی iFixit به هواوی میت ۲۰ پرو رسید

تازه ترین دستگاهی که توسط تیم iFixit کالبد شکافی شده تا میزان تعمیرپذیری اش مشخص شود گوشی هواوی میت 20 پرو است. تیم iFixit برای شروع اقدام به گرم کردن پنل شیشه ای پشت دستگاه کرد ...

تازه ترین دستگاهی که - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - توسط تیم iFixit کالبد شکافی شده تا میزان تعمیرپذیری اش مشخص شود - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - گوشی هواوی میت 20 پرو است. تیم iFixit برای شروع اقدام به گرم کردن پنل شیشه ای پشت دستگاه کرد - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - تا چسب روی بدنه آن را آب کند و به بخش درونی دستگاه راه پیدا کند.

بین شیشه و باتری هواوی میت ۲۰ پرو یک بورد میانی قرار دارد که چند قطعه دیگر را در برگرفته: کویل شارژ بیسیم دو جهته (که - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - میتوان از آن برای شارژ دیگر دستگاه های پشتیبانی کننده از استاندارد Qi استفاده کرد)، آنتن NFC  و فلاش LED دو رنگ. این قسمت با کمک یک کانکتور - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - انعطاف پذیر و البته چندین پیچ در جای خود محکم شده است.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خمینی شهر استان اصفهان

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خمینی شهر استان اصفهان

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خمینی شهر استان اصفهان

بورد اصلی این موبایل نسبت به کل ابعاد بدنه کوچک است و هواوی ظاهرا به این دلیل آن را انتخاب کرده تا فضا برای قرارگیری باتری دستگاه، آرایه دوربین، اسکنر درون نمایشگر و سنسورهای تشخیص چهره سه بعدی آن فراهم باشد. این - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بورد با کمک ۹ کابل منعطف در جای خود محکم شده و با درنظر داشتن امکانات تازه این موبایل قالب جدیدی هم برایش در نظر گرفته شده است.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خمینی شهر استان اصفهان

در این بخش به سخت افزار دوربین های جلویی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - و پشتی دستگاه می رسیم. سه دوربین در نظر گرفته شده برای بخش پشتی بدنه درون منافذ ایجاد شده در بورد اصلی قرار می - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - گیرند. علاوه بر اینها بوردهای جداگانه ای نیز برای درگاه سیم دو سویه و اسپیکر پایینی دستگاه در نظر گرفته شده و پورت شارژ USB-C هم در اصل نوعی کابل منعطف طولانی است که به راحتی از جای خود خارج می شود.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خمینی شهر استان اصفهان

در نهایت نیز به نمایشگر این موبایل می رسیم که فرایند جدا کردن آن از بدنه بسیار پیچیده - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - است. نمایشگر هواوی میت ۲۰ پرو دو لبه خمیده دارد و به همین خاطر جدا کردنش بدون وارد کردن آسیب به آن و احتمالا شکستگی کاری دشوار است. در این بخش می توانید حسگر اثرانگشت این موبایل را ببینید که درست در زیر پنل نمایشگر قرار گرفته است.

و اما به نمره تعمیرپذیری این موبایل میرسیم که ۴ از ۱۰ را دریافت کرده است. با وجود آنکه بسیاری - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - از قطعات این دستگاه ماژولار هستند و تعمیرشان ارزان تر تمامی می شود اما این به معنای - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - استفاده از کابل های انعطاف پذیر بیشتر در بدنه دستگاه است که باز کردن قطعات از هم را زمانبرتر می کند. در مورد نمایشگر هم باید بگوییم که حسگر اثرانگشت زیر آن نیز باید تعویض گردد. اشاره کنیم که چندی پیش iFixit گوشی رد هیدروژن وان را هم مورد کالبدشکافی قرار داد و نمره ۴ از ۱۰ را به آن اختصاص داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone