🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  5. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33495.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

آیا آمریکا می تواند اینترنت ایران را قطع کند؟

سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیر عامل امروز در مورد احتمال قطع اینترنت کشور توسط آمریکا در مرحله جدید تحریم ها که از 13 آبان آغاز می شود، گفته اگرچه احتمال این کار از سوی ...

سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیر عامل امروز در - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - مورد احتمال قطع اینترنت کشور توسط آمریکا در مرحله جدید تحریم - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ها که از 13 آبان آغاز می شود، گفته اگرچه احتمال این کار از سوی آمریکا ضعیف است، ولی تدابیری اندیشیده شده تا کارکردهای ضروری کشور حفظ شود. اینجا سؤال مهمی مطرح می شود آیا آمریکا می تواند اینترنت ایران را قطع کند؟

اینترنت تحت - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اختیار هیچ کشوری قرار ندارد

برای پاسخ به این - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - سؤال، ابتدا باید بدانیم اینترنت تحت کنترل و اختیار هیچ کشوری نیست تا بتواند یکی دیگر از کشورهای جهان را از آن بیرون کند. بنابراین قطع کردن اینترنت ایران توسط آمریکا صرفاً به معنای آن است که واشنگتن به واسطه اعمال تحریم های پولی و مالی، ایران را از دستیابی به سرویس های زیرساختی اینترنت باز دارد. در بین این دو مورد، ترافیک بین الملل - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - (Gateway) و DNS اهمیت ویژه ای دارند.

«محمدرضا کریمی»، مدیر - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - عامل شرکت پیشگامان در گفتگو با دیجیاتو با اشاره به اینکه تهدید مورد بحث اصلاً جدی نیست، گفت:

«شرکت ارتباطات زیرساخت، ترافیک بین المللی ایران را حداقل از 12 گیت‌وی اصلی در کشورهای همسایه تأمین می کند که همگی ارتباط خوبی با ایران دارند و تحت - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تأثیر تحریم های آمریکا قرار نمی گیرند، ضمن اینکه همواره امکان ترانزیت داده از طریق کشورهای دیگر و تأمین کننده های ثالث وجود دارد و ایران - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به کشور یا لینک خاصی وابسته نیست.»

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان
نقشه سرورهای - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ریشه DNS

مدیر عامل پیشگامان به دیجیاتو می‌گوید که در مورد سرویس DNS هم جای نگرانی نیست، چون این سرویس ماهیتی بین المللی دارد و - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نهادهای تصمیم گیرنده آن ارتباطی با آمریکا ندارند: «ضمن اینکه هم اکنون چند سرور ریشه DNS در کشور فعال هستند و به راحتی نیازهای کاربران را تأمین می - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کنند.»

زیرساخت های ارتباطی حتی در شرایط جنگی هم آسیب نمی بینند

اما سؤال مهم تر این که چرا آمریکا می خواهد اینترنت ما را قطع کند؟ از هر نظر که - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نگاه کنیم، این اقدام منطقی نیست - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - و تاکنون هر دفعه قطعی اینترنت - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - را تجربه کرده ایم، ریشه داخلی داشته است. تاریخ نشان داده که - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - حتی در شرایط جنگی هم معمولاً زیرساخت های ارتباطی آسیب - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نمی بینند، چون کشورهای متخاصم از این ابزار برای کسب اطلاعات و نفوذ سایبری بهره می برند. از طرف دیگر، ارتباطات بین المللی یکی از پایه ای - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ترین موارد حقوق بشر محسوب می شود و حتی در - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اسناد OFAC خزانه داری آمریکا هم این حق به رسمیت شناخته شده است.

بنابراین به نظر می رسد آمریکا حتی اگر بخواهد دسترسی ایران به اینترنت بین الملل را قطع کند (که اصلاً منطقی نیست) کار بسیار دشواری را پیش رو خواهد داشت. کریمی خبر می‌دهد در بدترین حالت، باز هم بسیاری از سرویس های داخلی زیرساختی کشورمان در چارچوب شبکه ملی اطلاعات به فعالیت خود ادامه خواهند داد و مشکلی برایشان پیش نمی آید، موضوعی که توسط سردار جلالی هم مطرح شده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone