تعمیرات یخچال فیلور در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  5. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24043.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

اپل تعویض باتری آیفون را از همیشه سخت‌تر کرد

اپل با فعال کردن قفلی نرم افزاری در آیفون های جدید سیاستی عجیب را در پیش گرفته که برای افراد بسیاری و از جمله کاربران ایرانی مشکل ساز می شود. به لطف سیاست جدید اپل ...

اپل با فعال کردن قفلی نرم افزاری در آیفون های جدید سیاستی عجیب را در پیش گرفته که برای افراد بسیاری و از جمله کاربران ایرانی مشکل ساز می شود.

به لطف سیاست جدید اپل اگر باتری آیفون های XS ، XS مکس یا XR توسط تعمیرکاری به جز - تعمیرات یخچال فیلور در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نمایندگی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر خوی استان آذربایجان غربی - های این شرکت - تعمیرات یخچال فیلور در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تعویض شود، در iOS 12  و iOS 13 بتا گوشی هشداری مبنی بر وجود مشکل در باتری را نمایش خواهد داد.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر خوی استان آذربایجان غربی

به واسطه این محدودیت پس از تعویض باتری در بخش Battery Health منوی تنظیمات عبارت Service نمایش - تعمیرات یخچال فیلور در شهر خوی استان آذربایجان غربی - داده می شود - تعمیرات یخچال فیلور در شهر خوی استان آذربایجان غربی - که در حالت عادی نشانگر تخریب باتری است. با کلیک روی این قسمت هشداری با عنوان «پیام مهم باتری» به نمایش در می آید:

امکان تایید اصل بودن باتری وجود ندارد. اطلاعات سلامت این باتری در دسترس نیست.

این هشدار در بخش Battery Health جایگزین اطلاعات مهمی می شود - تعمیرات یخچال فیلور در شهر خوی استان آذربایجان غربی - که وضعیت - تعمیرات یخچال فیلور در شهر خوی استان آذربایجان غربی - سلامت باتری و تامین شارژ کافی برای آیفون را مشخص می کند. به گفته iFixit حتی در صورتی که یک - تعمیرات یخچال فیلور در شهر خوی استان آذربایجان غربی - باتری اصل در گوشی قرار داده - تعمیرات یخچال فیلور در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شود، این پیام به قوت خود - تعمیرات یخچال فیلور در شهر خوی استان آذربایجان غربی - باقی می ماند.

برای حل مشکل باید به مراکز مجاز اپل مراجعه کرد

هرچند این پیام روی عملکرد موبایل یا باتری تاثیر منفی نمی گذارد - تعمیرات یخچال فیلور در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اما اطلاع از درصد سلامت باتری و زمان مناسب برای تعویض آن را دشوار می سازد. به لطف محدودیت تازه اپل فارغ از اینکه باتری کاملا جدید یا در آستانه از کار افتادن باشد، تنها عبارت Service در بخش Battery Health ظاهر خواهد شد.

این وضعیت شبیه زمانی است که یک خودروساز بگوید نشانگر روغن موتور فقط زمانی خاموش می - تعمیرات یخچال فیلور در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شود که نمایندگی خودم آنرا تعویض کند. اپل در واکنش به درخواست رسانه ها برای توضیح بیشتر سکوت کرده است.

به گفته برخی منابع دلیل - تعمیرات یخچال فیلور در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نمایش این پیام وجود میکروکنترلری در باتری است که در حالت عادی اطلاعاتی را در مورد ظرفیت و دمای باتری ارائه می کند اما اپل از آن به عنوان ابزاری برای تایید اعتبار و - تعمیرات یخچال فیلور در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اطمینان از تعویض باتری در مراکز مجاز استفاده می کند.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر خوی استان آذربایجان غربی

با توجه به افزایش شدید قیمت گوشی های اپل در ایران کمتر کاربری می تواند هرساله آیفون خود - تعمیرات یخچال فیلور در شهر خوی استان آذربایجان غربی - را عوض کند. تعویض باتری یکی از راه های افزایش عمر - تعمیرات یخچال فیلور در شهر خوی استان آذربایجان غربی - این محصولات است اما با - تعمیرات یخچال فیلور در شهر خوی استان آذربایجان غربی - توجه به محدودیت جدید اپل تعویض باتری برای کاربران ایرانی به قیمت از کار افتادن قابلیت Battery - تعمیرات یخچال فیلور در شهر خوی استان آذربایجان غربی - Health تمام می شود.

پیاده سازی این محدودیت از سوی اپل که همیشه مدعی حفاظت از محیط زیست و استفاده از انرژی های تجدید - تعمیرات یخچال فیلور در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پذیر بوده جای تعجب دارد چرا که تعویض باتری آیفون و استفاده از آن در مدت طولانی تر به معنی کاهش تولید زباله های خطرناک الکترونیکی است.

 

به روز - تعمیرات یخچال فیلور در شهر خوی استان آذربایجان غربی - رسانی: [پنجشنبه ۲۴ مرداد ۹۸، ساعت ۱۱:۴۵]

اپل با انتشار بیانیه ای علت تصمیم - تعمیرات یخچال فیلور در شهر خوی استان آذربایجان غربی - خود برای دشوارتر کردن فرایند تعویض باتری آیفون هایش را اعلام کرد:

ایمنی مشتریان برای ما اهمیت زیادی دارد و ما می خواهیم مطمئن شویم که باتری ها بدون هیچ مشکلی تعویض می شوند. در حال حاضر بالغ بر ۱۸۰۰ مرکز معتبر ارائه خدمات اپل در سرتاسر خاک آمریکا وجود دارند و مشتریان ما به راحتی میتوانند خدمات با کیفیت تعمیر را در آنها تجربه نمایند. سال پیش ما امکان تازه ای - تعمیرات یخچال فیلور در شهر خوی استان آذربایجان غربی - را معرفی کردیم که به مشتریانمان اطلاع می داد آیا باتری نصب شده روی گوشی آنها اصل بوده یا خیر. این اطلاعات برای آن ارائه می شوند که از نصب باتری های بی کیفیت، آسیب دیده و استفاده شده روی تلفن های همراه مراجعین جلوگیری شود و مشکلی از بابت ایمنی یا عملکرد برای آنها ایجاد نشود. 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فردیس نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
وقت بخیر آیا کوی شهدا خوی تعمیرات دارید
پاسخ: بله در کوی شهدا شهر خوی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone