تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  5. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32916.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

جایزه ۱۰ هزار دلاری برای کشف آسیب پذیری در پرینترهای اچ پی

روز گذشته شرکت HP از اجرای اولین برنامه باگ باونتی خود خبر داد که مشخصا با هدف سالم سازی پرینترهایش کلید خورده و بناست که به موجب آن ۱۰ هزار دلار به هکری که بتوانند ...

روز گذشته شرکت HP از اجرای - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سنندج استان کردستان - اولین برنامه باگ باونتی خود خبر داد که مشخصا با هدف سالم سازی پرینترهایش کلید خورده و بناست که به موجب آن ۱۰ هزار دلار به هکری که بتوانند آسیب پذیری های موجود در محصولات اچ پی را بیابد جایزه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سنندج استان کردستان - داده شود.

در مورد برنامه موسوم به باگ بانتی یا باگ یابی اما باید بگوییم روشی است که شرکت ها با کمک آن شکاف های امنیتی محصولاتشان را - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سنندج استان کردستان - با کمک کاربران پیدا می کنند و جوایز آن نیز می تواند بسته به جدی بودن آسیب پذیری تا ۱۰۰ دلار - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سنندج استان کردستان - بالا برود. جالب آنکه برخی هکرها به صورت تمام وقت روی پیدا کردن راه های نفوذ به نرم افزارها - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سنندج استان کردستان - کار می کنند تا پیش از هرگونه سوء استفاده، آسیب پذیری ها را به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سنندج استان کردستان - شرکت ها دهند و جایزه بگیرند. نام - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سنندج استان کردستان - هایی نظیر گوگل و فیسبوک نیز از برنامه های باگ باونتی به عنوان روشی برای تقویت امنیت خود استفاده می کنند.

اما باز گردیم به اصل موضوع. برنامه باگ باونتی در پرینترهای اچ پی از چندماه پیش کلید خورده و از آن زمان تاکنون ۳۴ محقق برای مشارکت در آن ابراز آمادگی کرده اند. اچ پی همین چند وقت پیش هم مبلغ ۱۰ - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سنندج استان کردستان - هزار دلار را به هکری داد که یک آسیب پذیری جدی را در پرینترهایش پیدا کرد.

اما علت تمرکز روی پرینترهای اچ پی در این برنامه به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سنندج استان کردستان - آسیب پذیری های دستگاه های اینترنت اشیاء - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سنندج استان کردستان - باز می گردد. با وجود آنکه این روزها تمرکز گسترده ای - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سنندج استان کردستان - روی دستگاه های هوشمند و نقص های امنیتی شان وجود دارد، این توجه غالبا - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سنندج استان کردستان - معطوف به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سنندج استان کردستان - دوربین های تحت وب، تلویزیون های هوشمند یا لامپ - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سنندج استان کردستان - ها می شود و کمتر به پرینترها توجه می گردد.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سنندج استان کردستان

با این حال اما پرینترها قدیمی ترین و رایج ترین دستگاه های - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سنندج استان کردستان - اینترنت اشیاء به شمار می روند که افراد با آنها سر و کار دارند و این سهل انگاری نسبت به آنها ابدا قابل توجیه نیست. برخی شاید تصورشان این باشد که پرینترها در برابر حملات هکی ایمن هستند که البته طبق نظر کارشناسان اچ پی اینطور نیست.

در سال ۲۰۱۶ میلادی بات نِتی به اسم میرای که در واقع شبکه ای گسترده از دستگاه های هک شده برای - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سنندج استان کردستان - آلوده سازی فضای آنلاین به شمار می رفت اختلالات گسترده ای - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سنندج استان کردستان - را در فضای وب ایجاد کرد که وبسایت هایی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سنندج استان کردستان - نظیر توییتر، نتفلیکس و ردیت را از کار انداخت. این بات نت برای فعالیت از دستگاه های هک شده اینترنت اشیاء نظیر وب کم، دی وی آرها و البته پرینترها کمک می گرفت.

برنامه باگ باونتی پرینترهای اچ پی از طریق پلتفرم Bugcrowd صورت می گیرد و فعلا به صورت خصوصی برگزار می شود؛ بدان معنا - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سنندج استان کردستان - که انتخاب محققان علاقمند به مشارکت در آن کاملا از طریق پلتفرم Bugcrowd انجام می گیرد. با این حال اما اچ پی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سنندج استان کردستان - ابراز علاقمندی کرده که در آینده آن را به صورت عمومی در بیاورد اما در برهه کنونی و به منظور مدیریت هرچه بهتر آسیب پذیری ها پلفترم مذکور بسته شده است.

محققان دعوت شده به صورت از راه دور به ۱۵ پرینتر ایزوله شده در دفاتر اچ پی دسترسی پیدا می - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سنندج استان کردستان - کنند. این کارشناسان از طریق کامپیوترهای خود در منزل سعی خواهند کرد که به پرینترهای اچ پی دسترسی پیدا کنند و از این طریق آسیب پذیری های پنهانشان را بیابند.

برنده جایزه ۱۰ هزار دلاری این رقابت باید شکاف های امنیتی جدی نظیر اجرای از راه دور کدها را بیابد که امکان در دست گرفتن کنترل کامل پرینترهای اچ پی را میسر خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone