🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  4. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38236.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

پوستر رسمی P20 منتشر شد؛ موبایلی با دوربین سه گانه و بریدگی نمایشگر

تا کنون خبرها و شایعات بسیاری در مورد سری P20 منتشر شده، حالا اما با انتشار تیزر رسمی این موبایل ها به نظر می رسد هواوی  یک قدم از مرزهای معمول فراتر رفته است. تصاویر ...

تا کنون خبرها و شایعات بسیاری در مورد سری P20 منتشر شده، حالا اما با انتشار تیزر رسمی این موبایل ها به نظر می رسد هواوی  یک قدم از مرزهای معمول فراتر - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - رفته است.

تصاویر منتشر شده در - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تیزر - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - رسمی کمپانی چینی حاکی از این است که نه تنها P20 Pro به دوربینی سه - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - گانه مجهز شده بلکه نمایشگر آن دارای بریدگی مشابه آیفون 10 - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - است.

توسعه دوربین نیز بر - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - عهده Leica قرار داشته که از سال گذشته همکاری خود با هواوی را شروع کرد. Leica یکی از نام های شناخته شده در زمینه دوربین است و باید منتظر ثبت تصاویر با کیفیتی توسط این ماژول باشیم.

علاوه بر این P20 Pro حداقل در دو رنگ مشکی و آبی عرضه خواهد شد هر چند ممکن است انتخاب های بیشتری - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نیز در دسترس باشد، چرا که این کمپانی با عرضه P10 در ده رنگ مختلف نشان داد به - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ارائه این سری در پوسته های متنوع علاقه دارد. تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقیپیش از این تصاویر بسیار دیگری از پنل جلوی این موبایل و مدل P20 منتشر شده بود که در آنها خبری - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - از سنسور اثر انگشت نبود، با توجه به اینکه در تیزر رسمی هم سنسور اثر انگشت وجود ندارد به نظر می رسد این ماژول به زیر نمایشگر منتقل شده است.

در شایعه ای دیگر ذکر شده که مدل P20 دارای بدنه شیشه ای دوگانه (جلو و پشت دستگاه) خواهد بود و احتمالا این موضوع برای P20 Pro هم صادق باشد. این کمپانی چندی پیش از یک سیستم تشخیص چهره سه بعدی، شبیه به Face ID اپل رونمایی کرد و بعید نیست این سیستم در P20 به کار گرفته - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شود.

موبایل P20 هوآوی قرار است 27 مارس (7 فروردین) به طور رسمی در - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - پاریس رونمایی شود، و از آنجایی که در وبسایت شعبه اسپانیای اپراتور Vodafone - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - قیمت - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نسخه لایت 450 دلار ذکر شده، طبیعتا نسخه های معمولی و پرو قیمت بالاتری خواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone