🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  5. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43934.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

شرکت HMD: امسال موبایل های جدیدی عرضه می کنیم، از نوکیا 4 خبری نیست

شرکت فنلاندی HMD Global هم اکنون کار تولید جدیدترین موبایل های نوکیای خود را در دست انجام دارد. استقبال از این محصولات به قدری بالا بوده که HMD برای تامین میزان سفارشات خود با مشکل روبرو ...

شرکت فنلاندی HMD Global هم - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اکنون کار تولید جدیدترین موبایل های - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نوکیای خود را در دست انجام دارد. استقبال از این محصولات به قدری بالا بوده که HMD برای تامین میزان سفارشات خود با مشکل روبرو شده.

با این حال، همانطور که قبلا خواندید، HMD وعده داده بود که اواسط همین ماه دست کم سه اسمارت فون جدید را معرفی و آنها را به کشورهای مختلف دنیا عرضه کند.

روزها گذشت و HMD حتی مصمم شد که اسمارت فون های بیشتری را به این تعداد اضافه نماید، اما ظاهرا هنوز هم این شرکت برنامه ای برای عرضه تبلت های اندرویدی ندارد. Pekka Rantala مدیر بازاریابی HMD در مصاحبه ای که اخیرا با یکی از نشریات فنلاندی انجام داده اظهار داشته که شرکت متبوعش کاملا - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - روی مقوله تولید اسمارت - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - فون تمرکز دارد و امسال خبری از تبلت اندرویدی نخواهد بود.

وقتی هم - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - از وی در مورد نوکیا 9 سوال شد، او پاسخ روشنی نداد اما اعلام نمود که HMD یک سیستم نام گذاری منطقی دارد و اسمارت فون های تازه این شرکت بعد از نوکیا 6 وارد بازار می شوند.کمپانی فنلاندی همچنین تایید کرده که هیچ محصولی تحت عنوان نوکیا 4 وارد بازار نمی کند چون می داند که این عدد - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - در آسیا بدیمن است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone