تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13361.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

جهرمی خطاب به مخابرات: نباید هزینه‌های توسعه و سوء مدیریت را از جیب مردم پرداخت

وزیر ارتباطات در رویداد «هفته ایران دیجیتال» تاکید کرد که کشور در زمینه پیشرفت ارتباطات نباید معطل مخابرات باشد و باید هر چه سریع‌تر در همه زمینه‌ها رشد و توسعه را هدف اصلی قرار داد. ...

وزیر ارتباطات در رویداد «هفته ایران دیجیتال» تاکید کرد که کشور در زمینه پیشرفت ارتباطات نباید معطل مخابرات باشد و باید هر چه سریع‌تر در همه زمینه‌ها رشد و توسعه را هدف اصلی قرار داد. او تاکید کرد که - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چناران استان خراسان - نباید هزینه‌های توسعه و سو مدیریت را از جیب مردم برداشت کرد.

«محمد جواد آذری جهرمی» با اعلام این نکته که ایران رشد - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چناران استان خراسان - بالایی را طی سه دوره متوالی در زمینه فناوری بر اساس گواهی ITU جهانی داشته اعلام کرد که استفاده از - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چناران استان خراسان - فناوری اطلاعات یک بحث ماجراست و کاربرد این فناوری اطلاعات مبحثی دیگر که باید به آن بیشتر پرداخته شود.

او با اشاره - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چناران استان خراسان - به تلاش‌های بی‌وقفه مخابرات در زمینه توسعه ارتباطات کشور می‌گوید که هرجا چرخ‌های - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چناران استان خراسان - مخابرات به حرکت در آمد، توسعه فناوری نیز در آنجا - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چناران استان خراسان - رخ داده است: «البته این نیز خودش یک نوع انحصار ذاتی را نشان می‌دهد.»

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چناران استان خراسان

جهرمی می‌گوید از زمانی که بخش موبایل و ثابت در مخابرات ایران از هم تفکیک شدند و بخش موبایل به یک قسمت سود - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چناران استان خراسان - ده تبدیل شد و بخش ثابت به قسمتی غیر سود ده، مشکلات زیادی در ساختار مخابرات به وجود آمده - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چناران استان خراسان - است: «می‌گویند درآمدهای ما کفاف سرمایه‌گذاری را نمی‌دهد، باید به آنها گفت هزینه‌ها را در مسیر غلطی خرج کردید. چرا باید دو Core شبکه و دو سرمایه‌گذاری مستقل و دو هزینه برای نگهداری و OSS و - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چناران استان خراسان - Bss بدهید؟ در حال حاضر ظرفیت همراه اول از ظرفیت مخابرات ایران خیلی بیشتر است، ما در زمان مدیریت پیشین مخابرات WLA را به ظرفیت موبایل وصل کردیم و این بروزرسانی کاری کرد که ۴۰ رصد هزینه‌های مخابرات - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چناران استان خراسان - کم شد و این مساله هم به سود مردم شد و هم این شرکت.»

جهرمی تاکید دارد FMC مسیری است که مخابرات باید در آن قدم بگذارد: «نباید هزینه‌های توسعه و سو مدیریت را به جیب مردم تحمیل کرد، هر روز می‌گویند تعرفه‌های مخابراتی را بالا ببرید تا درآمدزایی داشته باشیم، به آنها می‌گویم هزینه‌هایتان را مدیریت کنید و این درخواست‌ها را ندهید. مخابرات تنها با این استراتژی می‌تواند پیشرفت کند به شرطی که در حد حرف نباشد و اجرایی باشد.»

جهرمی با طرح این پرسش که آیا با شرایط کنونی باید مسیر پیشرفت ارتباطات کشور را معطل مخابرات کرد یا خیر گفت که این اتفاق نباید بیفتد: «عدم وابستگی به مخابرات کار دشواری است اما نشدنی نیست. میدان دادن به 5G FWA یکی از این گزینه‌ها است. در حوزه ارتباطات بین شهری درون استانی نیز در حال حاضر ایرانیان نت در ۵ - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چناران استان خراسان - استان پهنای - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چناران استان خراسان - باند B2B ارائه می‌کند و انحصار مخابرات را شکانده است. در حوزه داخل شهری نیز به زودی پروانه‌ای به شهرداری - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چناران استان خراسان - تهران خواهیم - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چناران استان خراسان - داد تا بتواند به عنوان اپراتور وارد شود و به دیگر اپراتورها نیز فضا دهد، برای تحقق این کار شهرداری باید ۶۰ - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر چناران استان خراسان - مرکز مخابراتی در تهران ایجاد کند که این مهم در حال انجام است.»

جهرمی در مورد انحصار سیم مسی نیز بار دیگر تاکید کرد که با 5G FWA به مقابله آن رفته‌اند. او ضمن اشاره به رونمایی ایرانسل از اولین سایت عمومی‌ 5G خود در پارک آب و آتش تاکید کرد که این موارد جزو اقداماتی است که مخابرات را باید به تکاپو وا دارد تا در عرصه رقابت شرکت کند و تصمیم‌های غلط خود را اصلاح کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نیلیا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
حالتون خوبه؟ یه سوال داشتم شما طرفای 15خرداد چناران اعزام کارشناس دارید
پاسخ: بله در 15خرداد شهر چناران خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر هما نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
تعمیرگاه شما دور و بر طالقانی چناران خدمات داره
پاسخ: بله در طالقانی شهر چناران خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone