تعمیرات یخچال یخساران در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  5. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30171.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

گوگل تأیید کرد: حالت تاریک رسما به مرورگر کروم برای ویندوز می‌آید

سه هفته پیش بود که گوگل اعلام کرد کار بر روی حالت تاریک (Dark Mode) مرورگر کروم برای مک او اس موهاوی را آغاز کرده است. با توجه به این موضوع، انتظار می‌رفت که کار ...

سه هفته پیش بود که - تعمیرات یخچال یخساران در شهر محمودآباد استان مازندران - گوگل اعلام کرد کار بر روی حالت تاریک (Dark Mode) مرورگر کروم برای مک او اس موهاوی را آغاز کرده است. با توجه به این موضوع، انتظار می‌رفت که کار بر روی این قابلیت - تعمیرات یخچال یخساران در شهر محمودآباد استان مازندران - به طور همزمان برای نسخه ویندوز کروم هم آغاز شده باشد که به گفته منابع خبری خوشبختانه این اتفاق افتاده است.

به گزارش وبسایت TechDows، یکی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر محمودآباد استان مازندران - از مهندسین ارشد گوگل و اعضای تیم کرومیوم به نام Peter Kasting در مصاحبه‌ای با این وبسایت آغاز توسعه حالت تاریک برای - تعمیرات یخچال یخساران در شهر محمودآباد استان مازندران - نسخه ویندوز مرورگر را تأیید کرده است.

به گفته وی کار بر روی حالت تاریک نسخه ویندوز کروم آغاز شده است، و توصیه کرده که تا انتشار این قابلیت کاربران از تم‌های تاریک (افزونه‌ها) برای مرورگر استفاده کنند. Kasting در پاسخ به این سؤال که آیا همین قابلیت برای موبایل هم در دست توسعه است اظهار بی‌اطلاعی کرده و - تعمیرات یخچال یخساران در شهر محمودآباد استان مازندران - اذعان داشته که تیم توسعه اپ موبایل کاملا مستقل از تیم توسعه نسخه دسکتاپ عمل می‌کنند.

گفتنی است که این - تعمیرات یخچال یخساران در شهر محمودآباد استان مازندران - مهندس ارشد گوگل چندی پیش با انتشار یک گزارش وجود باگ برای نسخه ویندوز کروم، از نبود حالت تاریک در این مرورگر انتقاد کرده بود. به - تعمیرات یخچال یخساران در شهر محمودآباد استان مازندران - گفته او در حال حاضر بدون وجود این قابلیت تنها راه شبیه‌سازی آن تعویض تم ویندوز به حالت تاریک و استفاده از مرورگر در حالت Incognito است.

هنوز زمان انتشار این قابلیت برای گوگل کروم مشخص نشده اما پیش‌بینی می‌شود که تا آن روز فاصله زیادی نداشته باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone