🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  2. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  3. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  4. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  5. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40172.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

دکمه های اکو راهکار تازه آمازون برای تعامل با اسپیکرهای هوشمند Echo

کمپانی آمازون برای تکمیل تجربه کاربری اکوسیستم ابزارهای هوشمند سری Echo از «دکمه های اکو» (Echo Buttons) رونمایی کرد. کاربران با اتصال بی سیم این دکمه ها به بلندگوهای هوشمند آمازون می توانند اقدام به ...

کمپانی آمازون برای تکمیل تجربه کاربری اکوسیستم ابزارهای هوشمند سری Echo - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - از «دکمه های اکو» (Echo Buttons) رونمایی کرد. کاربران با اتصال بی سیم این دکمه ها به بلندگوهای هوشمند آمازون می توانند اقدام به انجام بازی به صورت انفرادی یا گروهی نمایند.

گجت جدید امکان اتصال به اسپیکرهای اکو، اکو پلاس، اکو دات و اکو شو را خواهد داشت و به کمک آن می توان بازی های مختلفی را به انجام رساند. هر اسپیکر آمازون می تواند تا ۴ دکمه اکو را پشتیبانی نماید. به محض اتصال چراغی در درون دکمه ها با - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - رنگی منحصر به فرد روشن می شود، بنابراین امکان تشخیص آنها از یکدیگر به وسیله همین رنگ ها وجود دارد.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

در حال حاضر ۵ بازی در اکوسیستم اسپیکرهای هوشمند آمازون وجود دارند که می توان آنها را به کمک دکمه های جدید کنترل کرد. هرکدام از این عناوین امکان بازی به صورت انفرادی یا حداکثر ۴ نفره را به کاربر خود می دهند. به عنوان مثال در یکی از بازی های مورد اشاره سیستم سوالی را مطرح می کند و هر کس که زودتر دکمه خود را فشار دهد خواهد توانست به آن پاسخ دهد.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

دکمه های اکو از طریق بلوتوث به اسپیکرهای هوشمند متصل می شود. منبع انرژی آن نیز دو باتری قلمی AAA خواهد بود که هیچ راهی برای شارژ - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - آنها از طریق خود دستگاه در نظر گرفته نشده و می بایست پس از خالی شدن آنها را تعویض نمایید.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

این محصول در حاضر در بسته های دوتایی و به قیمت ۱۹.۹۹ دلار از طریق فروشگاه مجازی آمازون عرضه می شود. بنابراین برای انجام یک بازی چهار - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - نفره به کمک آنها می بایست حدود ۴۰ دلار پرداخت نمایید. البته - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به این رقم قیمت ۴ جفت باتری قلمی AAA را - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - نیز اضافه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone