تعمیرات یخچال اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  3. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43524.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

هزاران وب سایت و کمپانی برای حمایت از «بی طرفی نت» متحد شدند

امروز روزی است که هزاران سازمان، کمپانی و وب سایت دست به دست یکدیگر داده اند تا با برنامه رگولاتوری FCC برای کنار گذاشتن قوانین مربوط به بی طرفی نت مقابله کنند. FCC که قصد ...

امروز روزی است که هزاران سازمان، کمپانی و وب سایت دست به دست یکدیگر داده اند تا با برنامه رگولاتوری FCC برای کنار گذاشتن قوانین مربوط به بی طرفی نت مقابله - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کنند. FCC که قصد دارد مسئولیت رگولاتوری را به خود سرویس دهندگان اینترنت بسپارد، در بیانیه ای اعلام کرده که 5 روز دیگر، فرصت باقی - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - است تا کاربران نظر خود - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - را با این رگولاتوری به اشتراک بگذارند.

حالا برخی وب سایت ها در تلاش هستند تا صدای کاربران با سهولت بیشتری به گوش FCC برسد. نت فلیکس، توییچ، اسپاتیفای، موزیلا، ویمئو و Airbnb از جمله وب سایت هایی هستند که بنرهایی به صفحه اصلی خود افزوده اند و وب سایت هایی مانند توییتر و گوگل هم به استفاده از بلاگ های خود روی آورده اند.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

از طرف - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دیگر، دو وب سایت Greenpace و Reddit رویکردی خلاقانه تر نسبت به این مسئله در پیش گرفته اند. کاربران آمریکایی هنگام ورود به وب سایت Greenpeace، با پاپ - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - آپی مواجه می شوند که به آنها می گوید وب سایت از سوی سرویس دهنده اینترنت شان مسدود شده است. سپس توضیح داده می شود که گرچه این مسئله حقیقت ندارد، اما اگر برنامه FCC پیاده شود می تواند - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - به حقیقت تبدیل شود.

از طرف دیگر، انجمن - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - Reddit حالا لوگویی پیکسلی را در خود جای داده که به گونه ای هشدارآمیز می گوید: «پهنای - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - باند ماهانه به پایان رسید، برای ارتقا کلیک کنید». پس از این، پاپ آپی به نمایش در می آمد که به کندی عبارت مقابل را - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تایپ می کند: «اینترنت کمتر سرگرم کننده است وقتی سایت های محبوب تان به کندی بارگذاری می شوند، مگر نه؟» در ادامه از کاربر خواسته می شود تا به وب سایت Battleforthenet.com مراجعه کرده - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و به FCC بگوید که از اینترنت آزاد - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - پشتیبانی می کند.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

با این همه، لیست بلند بالای شرکت هایی که برای بی طرفی نت مبارزه می کنند به همین میزان ختم نمی شود و بسیاری دیگر مانند تامبلر، دراپ باکس، داک داک گو و AT&T که دو سال پیش از FCC به خاطر مقابله با قوانین بی طرفی در اینترنت شکایت کرد نیز در - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - میان آنها به چشم می خورد.

سر تیم برنرز لی، مخترع وب جهان گستر نیز از جمله - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - افرادی است که نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و می گوید:

اگر ما بی طرفی نت را ببازیم، اینترنت آزادی که امروز می شناسیم را باخته ایم. چه نوع وبی می خواهید؟ آیا وبی می خواهید که کمپانی های سرویس دهنده، برندگان و بازندگان فضای آنلاین را کنترل می کنند؟ وبی که در آن [سرویس دهندگان] تصمیم - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - می گیرند کدام نظرات خوانده شود، کدام ایده های خلاقانه موفق شود و کدام ابداعات به - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - سرانجام برسد؟ این وبی - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نیست که من بخواهم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر جان افروز نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
وقت بخیر شرکت شما شهرک امیریه آذربایجان غربی هم اعزام کارشناس داره؟
پاسخ: بله در شهرک امیریه شهر آذربایجان غربی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone