تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  3. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  4. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20776.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

بعد از TSMC نوبت به مدیاتک رسید؛ احتمال کاهش همکاری با هواوی تحت فشار آمریکا

جنگ تجاری میان دولت پکن و واشنگتن و تحریم‌های ایالات متحده آمریکا باعث شده TSMC فروش چیپ به هواوی را متوقف کند و حالا به نظر می‌رسد مدیاتک نیز در چنین مسیری گام برمی‌دارد. مدیاتک ...

جنگ تجاری میان دولت پکن و واشنگتن و تحریم‌های ایالات متحده آمریکا باعث شده TSMC فروش چیپ به هواوی را متوقف کند و حالا به نظر می‌رسد مدیاتک نیز در چنین مسیری گام برمی‌دارد.

مدیاتک سفارشات - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - زیادی از سوی شرکت هواوی برای تولید تراشه‌های 5G دریافت کرده، اما ظاهرا دولت ایالات - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - متحده آمریکا توانسته این کمپانی تایوانی را متقاعد کند که عرضه خود به هواوی را کاهش دهد.

بر اساس گزارش Gizmochina به نقل از CSLA، دولت - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - واشنگتن می‌خواهد با جلوگیری از تامین قطعات برای هواوی، در کار این شرکت وقفه ایجاد کند و مانع از تولید دستگاه توسط آن شود. به نظر می‌رسد کوالکام قصد دارد برای این سازنده چینی قطعات تولید کند. ظاهرا کوالکام هم اکنون در حال مذاکره با دولت آمریکا با دستیابی به مجوز برای تامین تراشه‌های موردنیاز هواوی است و احتمالا این مجوز را چند روز دیگر دریافت خواهد کرد.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان

در حال حاضر نمی‌توان چندان به این گزارش اعتماد کرد، چرا که مدیاتک چنین - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - موضوعی را رده کرده است. باید منتظر ماند و دید کوالکام در آینده وظیفه تولید چیپ‌های - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - 5G هواوی را برعهده می‌گیرد یا خیر، البته چنین موضوعی به تصمیم - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - دولت آمریکا بستگی دارد.

تحریم‌های آمریکا با عدم امکان دسترسی هواوی به سرویس‌های گوگل آغاز شد. گوشی‌های جدید این برند فاقد برنامه‌ها و سرویس‌های گوگل هستند و همین موضوع باعث شده که این - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - شرکت آن‌ها را HMS یا سرویس‌های موبایل هواوی وارد بازار کند.

ایالات متحده آمریکا پس از مدتی تحریم‌های هواوی را تمدید و آن‌ها را افزایش داد که شامل عدم امکان تامین تراشه‌های موردنیاز آن از سوی TSMC بود. این تحریم سرمایه‌گذاری چین در شرکت سازنده تراشه SMIC را - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - در - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - پی داشت. - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - علاوه بر این، محققان چینی نیز اخیرا یک گام به تولید - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - چیپست‌های ۵ نانومتری نزدیک شده‌اند.

باید منتظر ماند و دید جنگ تجاری میان دولت پکن و واشنگتن تا چه زمانی طول می‌کشد و کدام شرکت‌ها در آینده همکاری خود با هواوی را قطع می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone