🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  2. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  3. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42436.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

اپل از هدست های وایرلس Beats Studio3 با قیمت 350 دلار رونمایی کرد

کمپانی اپل به تازگی از هدفون های جدید کمپانی Beats، یکی از زیرمجموعه های خود رونمایی کرده که از همین حالا برای خرید در دسترس قرار گرفته اند. هدفون های Beats Studio3، از چیپ W1 ...

کمپانی اپل به تازگی از هدفون های جدید کمپانی Beats، یکی از زیرمجموعه های خود رونمایی کرده که از همین حالا برای - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - خرید در دسترس قرار گرفته اند. هدفون های Beats Studio3، از چیپ W1 اپل بهره می برند و می توان راحت تر از همیشه آنها را از طریق بلوتوث با آیفون، آیپد یا مک همگام سازی کرد. به گفته اپل، با روشن بودن بلوتوث و نویز - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کنسلینگ، هدست های وایرلس Studio3، عمر باتری 22 ساعته را برای کاربر به ارمغان می آورند که 10 ساعت از مدل قبلی خانواده Studio بیشتر است.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

علاوه بر این، به لطف قابلیت «سوخت رسانی سریع - Fast Fuel»، کاربران می توانند با تنها 10 دقیقه شارژ هدفون خود، برای سه ساعت از آن استفاده کنند. از طرف دیگر، قابلیت «Pure Adaptive Noise Cancellation» از نوعی الگوریتم خاص - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بهره می برد که می تواند برخی اصوات را در پیرامون کاربر تشخیص داده و به هدست در از بین بردن تمام نویزهای اطراف کمک کند. علاوه بر از بین - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بردن اصوات خارجی، Pure ANC چگونگی قرار گرفتن هدست روی سر را آنالیز کرده و از خروج اصوات به خاطر قرارگیری نامناسب مو یا عینک و یا به هنگام پیاده روی جلوگیری می کنند.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

گفتنی است برای اطمینان از دستیابی به بهترین تجربه صوتی ممکن، قابلیت Pure - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ANC هدست های وایرلس Studio3 می تواند تا 50 هزار بار در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ثانیه، - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - پس زمینه را اسکن کند تا صدا به بهترین شکل کالیبره - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شود. - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ضمناً به - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کمک دکمه های تعبیه شده روی هدست، - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - می توان موزیک ها را تغییر داد، دستیار سیری را فعال کرد - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - یا صدا را کم و زیاد کرد. و با توجه به تعبیه میکروفون داخلی، امکان دریافت و برقراری تماس نیز مهیا خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

هدست های وایرلس Beats Studio3 از امروز در رنگ های قرمز، مشکی مات، سفید، صورتی، آبی و خاکستری در دسترس قرار گرفته اند و همگی، 349.99 دلار قیمت دارند.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone