🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43907.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

هایسنس و معرفی نخستین تلویزیون 45 اینچی LED بازار با رزولوشن 4K

کمپانی چینی هایسنس به عنوان تولید کننده محصولات ارزان ولی کاربردی، به تازگی از تلویزیون LED جدیدی رونمایی کرده که نخستین دستگاه در دنیا با ابعاد 45 اینچی و رزولوشن 4K است. البته پیش از ...

کمپانی چینی هایسنس به عنوان تولید کننده محصولات ارزان ولی کاربردی، به تازگی از تلویزیون LED جدیدی رونمایی کرده که نخستین دستگاه در دنیا با ابعاد 45 اینچی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و رزولوشن 4K است.

البته پیش از این تلویزیون هایی با ابعاد 43 یا 48 اینچی به بازار معرفی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شده بودند اما به گفته شرکت سازنده، محصول جدید مشتریانی را هدف قرار داده که تلویزیون - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - های 40 اینچی را کوچک دانسته و فضای کافی نیز برای نمونه های 50 اینچی در اختیار ندارند.

تلویزیون هایسنس با استفاده از فناوری HLG، محتوای HDR را به صورت زنده پخش می کند

دستگاه مورد بحث با کد «45N5750» شناخته شده و تقریباً تمام امکانات یک تلویزیون مدرن را به همراه دارد. رزولوشن 4K UHD و پشتیبانی از فناوری های HDR10 و HLG (برای تماشای محتوای HDR به صورت زنده) نمایش تصویری با کیفیت را تضمین کرده و امکان اتصال به اینترنت از طریق وای فای یا کابل اِترنت نیز امکان دسترسی به خدماتی مانند نتفلیکس، یوتوب، آمازون پرایم و مرورگر اینترنت را - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - فراهم می کند.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

تلویزیون 700 دلاری هایسنس همچنین از ویژگی «Anyview Cast and Stream» نیز برخوردار بوده که امکان استریم محتوای تصویری از طریق موبایل و تبلت را به صورت زنده در تلویزیون فراهم می کند.

در نهایت لازم به ذکر است که 45N5750 از یک چیپست چهار هسته ای با مشخصات نامعلوم برای پردازش امور استفاده می کند که به احتمال زیاد، قدرت کافی برای پاسخگویی به نیاز کاربران را در اختیار خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بامداد نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام و عرض ادب نمایندگی شما آیا روستای سردرود تبریز آذربایجان شرقی اعزام نیرو داره
پاسخ: بله در روستای سردرود تبریز شهر آذربایجان شرقی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone