🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  3. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  5. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43892.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

در آینده نزدیک، میز کار شما می تواند یک کامپیوتر مستقل باشد

اوایل دهه 1990 میلادی، محققان Xerox Parc از مفهومی آینده نگرانه به نام «میز دیجیتالی - Digital Desk» رونمایی کردند. این طرح، هیچ تفاوتی با میزهای کار فلزی معمولی نداشت، البته به جز تجهیزات نامتعارفی ...

اوایل دهه 1990 میلادی، محققان Xerox Parc از مفهومی آینده نگرانه به نام «میز دیجیتالی - Digital Desk» رونمایی کردند. این طرح، هیچ تفاوتی با میزهای کار فلزی معمولی نداشت، البته به جز تجهیزات نامتعارفی که بر فرازش نصب شده بودند. دو دوربین، بالای میز معلق بودند و تمام حرکات شخصی که پشت میز نشسته بود را ضبط می - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کردند. در کنار دوربین ها، پروژکتوری قرار داشت که تصاویر نمایشگری درخشان را روی سطح میز بازتاب می - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - داد.

با استفاده از میز Xerox، مردم می توانستند کارهای متحیر کننده ای نظیر هایلایت پاراگرافی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - در یک کتاب یا کشیدن حروف و کلمات به داخل یک مستند دیجیتالی ورد انجام دهند. محاسبه مخارج هم به آسانیِ لمس یک استایلوس روی رسید و سپس کشیدن آن به داخل برگه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ای دیجیتالی بود. ناگهان، مرزهای میان دنیای فیزیکی و دنیایی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دیجیتالی کمرنگ شده بود. مردم - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دیگر نیازی به کیبورد، ماوس و نمایشگر به عنوان ورودی و خروجی کامپیوتر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نداشتند؛ تنها کافی بود پشت میز بنشینید تا کامپیوتر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - مقابل تان ظاهر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شود.

علی رغم تازگی اش -یا شاید دقیقاً به همین خاطر- میز دیجیتالی هیچوقت به موفقیت نرسید. تکنولوژی به سمت و سویی دیگر حرکت کرد؛ به سمت اسمارت فون ها، تبلت ها و لپ تاپ هایی شیشه ای و مستقل. اما محققان هیچوقت این چشم انداز خود را کنار نگذاشتند و حالا بعد از گذشت 35 سال، این میزهای نیمه دیجیتالی و نیمه فیزیکی ممکن است بالاخره محصولی منطقی باشند.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

«من واقعاً می خواهم تعامل با نمایشگرهای کوچکی که امروز استفاده می کنیم را از بین ببرم و آن را به دنیای واقعی پیرامون مان بیاورم.» این سخنان رابرت شیائو، یکی از محققین علوم کامپیوتری دانشگاه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کارنگی ملون است که با پروژه جدیدش، یعنی Desktopography، مفهوم میز دیجیتالی را به دنیای مدرن آورده است.

درست مانند میز دیجیتالی، Desktopography - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اپلیکیشن های دیجیتالی نظیر تقویم، نقشه یا گوگل داکس را روی میزی بازتاب می دهد که می توانید به طرق مختلف با آن تعامل داشته باشید. اما به لطف چند دهه پیشرفت، تکنولوژی Desktopography به مراتب بهتر از آن چیزی که محققان Xerox رویایش را داشتند عمل می کند. با استفاده از دوربین عمق سنج و پروژکتوری جیبی، شیائو واحدی کوچک ساخته است که مردم می توانند آن را مستقیماً - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - داخل سرپیچ لامپ های استاندارد قرار دهند.

دوربین عمق سنج، نقشه ای سه بعدی و دائماً در حال به روزرسانی از میز کار فراهم می آورد - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و اطلاعات حرکت اشیا و محل قرارگیری دست را ضبط می کند. این اطلاعات سپس به مغز سخت افزار منتقل می شود که توسط تیم شیائو به گونه ای برنامه ریزی شده تا بتواند تفاوت انگشتان دست را با چیزی شبیه به یک ماژیک تمیز دهد. این قابلیت از آن جایی حیاتی تلقی می شود که Desktopography مانند نوعی نمایشگر لمسی بسیار بزرگ عمل می کند.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

کریس هریسون، مدیر انستیتوی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تعاملات کامپیوتری انسانی در دانشگاه کارنگی ملون می گوید: «شما می خواهید رابط کاربری از اشیای فیزیکی فرار کند و نه از دستان شما.» این مشکل زمانی بزرگ می شود که شما بخواهید اپلیکیشن های دیجیتالی را روی میزی فیزیکی بازتاب دهید: میزهای کار معمولاً شلوغ و نامنظم هستند.

ابزار شیائو از الگوریتمی برای تشخیص اشیای مختلف مانند کتاب، کاغذ و لیوان قهوه استفاده می کند و سپس بهترین نقطه را برای بازتاب تقویم یا صفحه اکسل می یابد. بدیهی است که Desktopography روی سطحی صاف و خالی عملکرد بهتری دارد، اما در صورت شلوغ بودن سطح میز، به دنبال بهترین نقاط در دسترس - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - می گردد. اگر شما روزنامه یا رکوردری را روی میز جا به جا کنید، الگوریتم به صورت خودکار این حرکات را تشخیص داده و ابعاد اپلیکیشن ها را تغییر می دهد تا با - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - فضای بیشتر یا کمتر میز مطابقت - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - یابند.

Desktopography تا حد زیادی عملکردی شبیه به تاچ اسکرین موبایل یا تبلت شما دارد. شیائو تعاملات مختلفی برای میز دیجیتالی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - خود تدارک دیده و به عنوان - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - مثال با قرار دادن 5 انگشت روی میز، یک اپلیکیشن اجرا می شود یا با برداشتن دست، بسته می شود. اما در غالب اوقات، اپلیکیشن های Desktopography بر ضربه زدن و کشیدن دست روی میز مبتنی هستند.

در حال حاضر تیم ازمایشگاه دانشگاه کارنگی ملون - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - برنامه دارد تا دوربین و پروژکتور خود را با لامپ - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - های LED معمولی ادغام کند که این تکنولوژی را برای مشتریان معمولی دسترسی پذیرتر می کند. تا به امروز، تولید هر یک از واحدهای Desktopography هزینه ای - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بالغ بر 1000 - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دلار داشته است، اما اعضای تیم کارنگی ملون عقیده دارند که با تولید انبوه، می توان این هزینه را تا حدود 50 دلار کاهش داد. «این یک لامپ بسیار گران قیمت خواهد بود، اما همچنین یک تبلت بسیار - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ارزان قیمت.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone