🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  3. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  4. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43920.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

گزارش تازه KGI از آیفون های 2017؛ نسخه اولد بالاترین نسبت نمایشگر به بدنه را دارد

مینگ چی کو، تحلیلگر ارشد موسسه KGI پیش بینی هایش در مورد آیفون های 2017 را در قالب گزارش تازه ای منتشر کرده است: طبق این گزارش شرکت کالیفرنیایی دو به روز رسانی برای آیفون ...

مینگ چی کو، تحلیلگر ارشد موسسه KGI پیش بینی هایش در مورد آیفون های 2017 را در قالب گزارش تازه ای منتشر کرده است: طبق این گزارش شرکت کالیفرنیایی دو به روز رسانی برای آیفون 7 و نسخه پلاس عرضه خواهد کرد و علاوه بر آن، یک آیفون تماما جدید و متفاوت همراه با نمایشگر - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اولد را هم معرفی می نماید.

این تحلیلگر باور دارد که آیفون 8 بالاترین نسبت نمایشگر به بدنه - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - را در میان تمامی موبایل - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - های ساخته شده تا به امروز دارد که البته این موضوع نیز  به خاطر اضافه شدن یک «شکاف» در بالای نمایشگر و همچنین وجود دکمه مجازی هوم در آن خواهد بود.

دکمه - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - هوم مجازی آیفون - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اولد از تکنولوژی تشخیص اثرانگشت پشتیبانی نمی کند

اما KGI با اشاره به این نکته که دکمه مذکور از تکنولوژی تشخیص اثرانگشت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - پشتیبانی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نمی کند، اندکی از هیجان گزارش خود کاسته و اعلام داشته که یکپارچه سازی سنسور تاچ آی دی درون نمایشگر امسال رخ نخواهد داد.

گزارش KGI را می توان خلاصه ای از بسیاری شایعات گذشته دانست که البته با برخی نکات تازه همراه شده. این موسسه ظاهرا تصویر مربوط به ماکتی که چند وقت پیش از آیفون 8 بدون حاشیه [در تمامی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - وجوه به غیر از بخش توخالی بالا - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - برای دوربین و شکافی که برای میکروفون در پایین نمایشگر قرار دارد] فاش شد را تایید کرده.

نمایشگر آیفون اولد 5.8 اینچی خواهد بود هرچند که مینگ چی کو تصریح کرده تنها 5.2 اینچ از فضای آن قابل استفاده است. - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - همانطور که پیشتر گزارش داده شده بود، هرچه این حاشیه ها کمتر باشند آیفون بعدی بیشتر شبیه به نسخه 4.7 اینچی آیفون - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - 7 خواهد بود.

دو مدل LCD اما به نمایشگرهای استاندارد 4.7 و 5.5 اینچ مجهز خواهند بود و بخش جلویی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - شان نیز شبیه به نسخه های قبلی آنها خواهد داشت.  این در حالیست که گفته می شود شاسی آیفون 8 از فولاد ضد زنگ و شیشه ساخته شده، حال - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - آنکه دو محصول دیگر به پنل پشتی شیشه ای و نوعی فریم آلومینیومی مجهزند.

البته - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - KGI در مورد محل - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - دقیق قرارگیری حسگر اثرانگشت این محصول اظهار نظری نداشته - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - که این مساله اندکی ابهام برانگیز است. مینگ چی کو باور دارد که دکمه مجازی هوم (در زیر نمایشگر اولد) از حسگر اثرانگشت پشتیبانی نخواهد کرد.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

کو احتمال قرارگرفتن تاچ آی دی درون نمایشگر را منتفی دانسته اما در گزارش KGI اشاره نشده که آیا آیفون 8 اصلا حسگر اثرانگشت دارد یا خیر. وی پیشتر اعلام کرده بود که هیچ زمان مشخصی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - برای عرضه راهکار اثرانگشت کوالکام اعلام - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نشده است.

به سیستم دوربین جلویی این موبایل می رسیم که به باور کو قابلیت تشخیص عمق سه بعدی دارد و احراز هویت از طریق تشخیص چهره و همچنین گرفتن سلفی هایی با کیفیت بالاتر را برای کاربران ممکن می کند.

در مورد سخت افزار داخلی دستگاه ها باید بگوییم که طبق این گزارش آیفون اولد و نسخه 5.5 اینچی 7 اس پلاس سه گیگابایت رم خواهند داشت و رم نسخه 4.7 اینچی در همان حد 2 گیگابایت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - باقی می ماند.

همچنین به نظر می آید که اپل می خواهد قابلیت های اسپیکر و گیرنده دستگاه را بالا ببرد تا صدای استریویی با توازن بیشتر را ایجاد کند.

کو تصور می کند که آیفون 8 اولد در رنگ های کمتری نسبت به دو نسخه دیگر عرضه می شود تا به نوعی برندینگ آن حفظ شود.

به باور مینگ چی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کو هر سه این آیفون ها در ظرفیت های 64 و 256 گیگابایت عرضه می شوند و برای تامین انرژی خود از پورت لایتنینگ استفاده خواهند کرد. هرچند که برای بالا بردن سرعت شارژ این دستگاه ها یک درگاه USB-C هم برای آنها درنظر گرفته می شود.

در مورد معرفی اما - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - باید بگوییم که با استناد به گزارش KGI - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اپل هر سه این آیفون ها را در رویدادی که بناست در شهریورماه برگزار شود، رونمایی خواهد کرد اما عرضه مدل اولد احتمالا دیرتر از دو نسخه دیگر مثلا سال 2018 رخ خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone