🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  4. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  5. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43899.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

یکی از بزرگ ترین مراکز مبادله بیت کوین هک شد

بنابر گزارش های تازه، اخیراً یکی از بزرگ ترین مراکز مبادله بین کوین هک شده و اطلاعات بیش از 30 هزار مشتری به خطر افتاده است. این مرکز که Bithumb نام داشته و در کره ...

بنابر گزارش های تازه، اخیراً یکی از بزرگ ترین مراکز مبادله بین کوین هک شده و اطلاعات بیش از 30 هزار مشتری به خطر افتاده است. این مرکز که Bithumb نام داشته و در کره جنوبی واقع شده در حال همکاری با آژانس اینترنت و امنیت - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کشور کره جنوبی است تا وضعیت اطلاعات - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مشتریانی که - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - می گویند پول خود را در این حمله از دست داده اند بررسی نماید؛ ضمناً گفته می شود که به زعم Bithumb، رمزهای عبور مشتریان در این حملات به سرقت نرفته است.

Bithumb از لحاظ میزان مبادلات ارزهای دیجیتالی در روز، یکی از پرمشغله ترین مراکز مبادله بیت کوین در جهان به شمار می رود و در حالی که پیشتر در جایگاه چهارم بزرگ ترین مراکز مبادلاتی قرار داشت، چهارشنبه اخیر توانست به جایگاه نخست برسد.

Bithumb در بیانیه ای گفته است که کامپیوتر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کارکنانش مورد حمله قرار گرفته و سرورهای اصلی آن از هک در امان مانده اند:

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

پی سی کارمندان و نه سرور اصلی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - هک شده است. اطلاعات شخصی مانند شماره تلفن و ایمیلی آدرس - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - برخی از کاربران افشا شده است. با این همه، برخی از مشتریان پول خود را به خاطر استفاده از پسووردهای آسیب پذیر در مبادلات مالی الکترونیکی از دست داده اند.

در گزارش ها آمده که «میلیاردها» وون کره در این حمله به سرقت رفته است. برای آن که درک بهتری از میزان پول های ربوده شده داشته - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - باشید، باید - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - گفت هر یک میلیارد وون برابر با 870 هزار دلار است. بنابراین حمله اخیر، در ابعاد به مراتب کوچکتری نسبت به برخی حملات قبلی، از جمله حمله Mt. Gox که به سرقت 460 میلیون دلار بیت کوین در سال 2014 منجر شد، صورت گرفته است.

گفته می شود برخی از کاربران Bithumb نیز قربانیان فیشینگ بوده اند و - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - پولشان توسط افرادی که به صورت تلفنی تماس گرفته و مدعی شده اند در Bithumb کار می کنند به سرقت رفته. در نهایت گفتنی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - است که طی چند وقت اخیر، تمایل به استفاده از بیت کوین، Ethereum و دیگر ارزهای دیجیتالی بسیار افزایش یافته و قیمت این ارزها، به بیشترین میزان خود رسیده است. به عنوان مثال هر سکه بیت کوین با قیمت 2578 دلار - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مبادله می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone