🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  5. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43923.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

ویکی لیکس: سازمان سیا با استفاده از بدافزار OutlawCountry به لینوکس نفوذ می کند

ویکی لیکس که طی سال های اخیر با افشای اطلاعات محرمانه برای خودش نامی دست و پا کرده، این اواخر تمرکز اصلی اش را روی مجموعه ابزارهای جاسوسی نهادهای امنیتی آمریکا به خصوص CIA و ...

ویکی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - لیکس که طی سال های اخیر با افشای اطلاعات محرمانه برای خودش نامی دست و پا کرده، این اواخر تمرکز اصلی اش را روی مجموعه ابزارهای جاسوسی نهادهای امنیتی آمریکا به خصوص CIA و NSA قرار داده. جدیدترین مورد در مجموعه Vault7 نشان می دهد سازمان سیا، کاربران سیستم عامل لینوکس را هدف گرفته و از یک اکسپلویت خاص برای هدایت ترافیک شبکه به سمت اهداف مشخص استفاده می کند.

این اکسپلویت که «OutlawCountry» نام دارد، خودش را در سیستم های آسیب پذیر به عنوان یک ماژول کرنل لینوکس - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - (nf_table_6_64.ko) جا می زند، سپس قواعد تازه ای - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - را در پروتکل فایروال IPtables ایجاد می کند. پس از انجام موفقیت آمیز فرایند فوق، اکسپلویت خودبخود حذف می گردد. در - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - نهایت مهاجم می تواند سیستم را - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - در اختیار گرفته و تمامی ترافیک شبکه را به سمت - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - سرورهای مورد نظر سازمان سیا هدایت نماید.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نقده استان آذربایجان غربی

البته به احتمال فراوان جامعه فعال لینوکس توانسته اند این حفره امنیتی را برطرف کنند، اما روش نفوذ فوق کاملاً نگران کننده است. همان طور که می دانید سازمان سیا مدتهاست که کاربران ویندوز را هدف قرار داده و ابزارهای متنوعی برای جاسوسی از آنها در اختیار - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دارد. حال می بینیم کاربران لینوکس نیز از تیررس این نهاد در امان نیستند.

نکته - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مثبت در مورد OutlawCountry این است که مهاجم برای آلوده ساختن سیستم - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - باید به آن دسترسی فیزیکی داشته باشد - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تا برخی محدودیت ها را از سر راه آن بردارد؛ به همین دلیل اگر سیستمی بر پایه لینوکس در اختیار دارید و به اینترنت هم متصل هستید، نیازی نیست نگران فایل های الحاقی از طریق ایمیل یا موارد مشابه باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پریبرز نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام رفقا سایت ***** لباسشویی جنرال الکتریک GWM8024 شما را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone