🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  5. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43908.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ در حال توسعه یک اسپیکر هوشمند مجهز به دستیار صوتی بیکسبی است

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، سامسونگ در حال توسعه اسپیکر هوشمند اختصاصی خود با بهره گیری از دستیار صوتی بیکسبی است. پروژه مذکور که با اسم رمز «Vega» شناخته می شود، تقریباً از یک ...

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، سامسونگ در حال توسعه اسپیکر هوشمند اختصاصی خود با - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بهره گیری از دستیار صوتی بیکسبی است. پروژه مذکور که - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - با اسم رمز «Vega» شناخته می شود، تقریباً از یک سال پیش آغاز شده اما هنوز جزئیاتی از مشخصات فنی، ویژگی ها و تاریخ معرفی آن منتشر نشده است.

بیکسبی عامل اصلی تاخیر در توسعه اسپیکر هوشمند سامسونگ است

البته گفته می شود دلیل اصلی تاخیر در معرفی اسپیکر هوشمند - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - سامسونگ، مشکلات مربوط به توسعه بیکسبی است چرا که علی رغم تبلیغات کمپانی و تخصیص دکمه اختصاصی به بیکسبی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - پرچمداران سامسونگ، این دستیار صوتی هنوز تا حدودی با زبان انگلیسی مشکل دارد و فعلاً در مرحله پیش نمایش است. لازم به ذکر است در ادامه گزارش مورد اشاره آمده که بیکسبی به احتمال زیاد تا قبل از مرداد - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ماه به صورت عمومی عرضه نخواهد شد.

همانطور که می دانید اسپیکرهای هوشمند در حال فراگیر شدن هستند و بنا به آمار موجود، 36 میلیون آمریکایی در ماه جاری میلادی حداقل - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - یک بار از اسپیکر هوشمند استفاده کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد دوبرابری را نشان می دهد.

سامسونگ نیز با اشراف به این موضوع به بازار اسپیکرهای هوشمند ورود کرده و می خواهد با شرکت هایی مانند آمازون، گوگل و اپل رقابت کند. البته مسلماً پیروزی در - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - این رقابت، مشروط به موفقیت دستیار صوتی بیکسبی و کاربردی بودن نسخه انگلیسی آن خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone