🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  2. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43902.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپ Holo؛ محتویات سه بعدی واقعیت افزوده را به تلفن های هوشمند خود بیاورید

واقعیت افزوده این روزها حسابی بر سر زبان ها افتاده و هر شرکتی دوست دارد سهمی از بازار این تکنولوژی سه بعدی داشته باشد. اپل نیز در جریان کنفرانس توسعه دهندگان WWDC 2017 از ARKit ...

واقعیت افزوده این روزها حسابی بر سر زبان ها افتاده و هر شرکتی دوست دارد سهمی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - از - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بازار این تکنولوژی سه بعدی داشته باشد. اپل نیز در جریان کنفرانس توسعه دهندگان WWDC 2017 از ARKit رونمایی کرد. پلتفرم خوش رنگ و لعابی که قادر است قابلیت های پیشرفته واقعیت افزوده را به سیستم عامل iOS بیاورد.

از این گذشته توسعه دهندگان شخص ثالث نیز مدتی می شود به واقعیت افزوده روی آورده اند و هر یک سعی دارند تا اپلیکیشن های منحصر به فرد خود را به بازار عرضه کنند. کمپانی 8i نیز که در حوزه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - واقعیت مجازی و واقعیت افزوده فعالیت دارد - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اخیراً اپ Holo را برای - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دو سیستم عامل اندروید و iOS به بازار عرضه کرده است.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی
متأسفانه استفاده طولانی مدت از Holo سبب داغ شدن بیش از حد دیوایس هوشمند شما می شود.

به طور کلی Holo کاربران را قادر می سازد تا هولوگرام های مختلف که اساساً مدل سه بعدی و متحرک انسان ها - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - و حیوانات هستند را به تصاویر و ویدیوهای خود اضافه نمایند. در رابطه با همین موضوع تعدادی هولوگرام آماده برای این اپلیکیشن در نظر گرفته شده است که با ضربه زدن رویشان می توانید آن ها را به تصاویر و ویدیوهای خود اضافه نمایید.

به نظر نمی رسد که پس از عرضه قابلیت ARkit اپلیکیشن Holo حرف خاصی برای گفتن داشته باشد.

در صورتی که - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دوست دارید هولوگرام های بیشتری را تجربه کنید کافیست به بخش فروشگاه Holo بروید و هولوگرام های دلخواه خود را دانلود نمایید. Holo در حال حاضر از هولوگرام های مربوط به برخی شرکای 8i، مانند سونی پیکچرز، سلبریتی هایی مانند دبی رایان و حتی دونالد ترامپ پشتیبانی می کند.

با این حال باید گفت که Holo یک اپلیکیشن ساده است. این بدان معناست که کاربران نمی توانند با هولوگرام های ایجاد شده تعامل برقرار کنند. هولوگرام - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - های گنجانده شده در Holo تنها حرکاتی که برای آن ها در نظر گرفته شده را انجام می دهند و در رابطه با سطوحی سخت همچون دیوارها - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - آگاهی ندارند.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

یکی دیگر از ضعف های جدیدترین ساخته کمپانی 8i رابط کاربری Holo است. هولوگرام ها در پایین صفحه قرار دارند و برای دسترسی به دکمه شاتر باید از بالای لیست هولوگرام ها به سمت پایین سوایپ نمایید. 8i با این کار سعی کرده تا رابط کاربری اپلیکیشن خود را ساده تر نماید؛ اقدامی که به نظر ما بیشتر سبب گمراه شدن کاربر می شود تا چیز دیگر.

این روزها کاربران بیشتر از هر زمان دیگری به واقعیت افزوده علاقه مند شده اند. استقبال آن ها از قابلیت های اسنپچت و - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - موفقیت های کم نظیر پوکمون گو در حوزه بازی های موبایل نیز بیانگر همین موضوع است. اگر نمی توانید تا عرضه کامل iOS 11 و قابلیت ARkit منتظر بمانید پس توصیه می کنیم همین حالا Holo را روی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - آی دیوایس خود نصب نمایید.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

Holo – Holograms for Videos in Augmented Reality

سازنده: 8i LTD قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 131/27.1 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone