🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  2. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43916.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

رسانه تعاملی و پرتال ماتریسی مهارت رونمایی شد

 امروز -۱۳ تیر ماه- در مراسم معرفی دستاوردهای نوین سازمان فنی و حرفه ای کشور، از رسانه تعاملی و پرتال ماتریسی مهارت با حضور دکتر علی ربیعی وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهندس وحید صدوقی مدیرعامل ...

مهندس صدوقی مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران، با اشاره به راه اندازی این دو سامانه با تأمین زیرساخت های نرم افزاری لازم توسط همراه اول، گفت:

«با ایجاد سامانه تلویزیون تعاملی و سامانه آموزش الکترونیکی تحولی در حوزه آموزش ایجاد می شود، چرا که این موضوع در ایجاد اشتغال، مهارت و کارآفرینی تأثیر داشته و انقلابی در حوزه آموزش های فنی وحرفه ای ایجاد می کند.»

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در خصوص این طرح ها می گوید:

«در واقع سامانه صلاحیت حرفه ای به منظور جلب اعتماد جامعه در حوزه مشاغل مختلف راه - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اندازی شده - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - است که دارای 4 سطح گواهینامه است. سطح نخست، سطح ساده است که برای کارگران ساده - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - صادر می شود. سطح دوم برای افرادی که در قالب اپراتوری - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مشغول - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بکار هستند یا نقش تکنسین ها را ایفا می کنند.

گواهینامه سطح - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سوم شامل افرادی می شود که می توانند در سطوح کارشناسی نقش داشته باشند و گواهینامه سطح چهارم متعلق به افرادی است که قادرند عهده دار مدیریت در حوزه - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تولید و خدمات شوند.  این 4 گواهینامه فرصتی است که کیفیت مهارت آموزی را برای همه آحاد جامعه تشریح می کند و سطوح شغلی هر فرد در پشت گواهینامه ها درج شده است و قابلیت ارتقا نیز دارد.»

وی همچنین اشاره کرد که این گواهینامه ها 5 سال - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اعتبار دارند و افراد باید پس از - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این مدت آن را به روز کنند، در واقع کسب گواهینامه دیگری که نشان دهد مهارت و تجربه و دانش شان به روز شده است.

سازگارنژاد درباره ویژگی های پرتال ماتریسی مهارت افزود:

«در این سامانه افرادی که توانایی آموزش - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هر نوع خدماتی آموزشی در حوزه مهارت دارند می توانند آن را در پرتال ماتریسی مهارت ارائه و پس از ممیزی و بررسی در آن ثبت کنند. اگر جامعه قصد دارد به یک محتوای - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آموزشی اعتماد کند باید افرادی را انتخاب کند که از ممیزی سازمان آموزش فنی و - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - حرفه ای گذشته باشد و این پرتال یک فرصت مطلوب برای همه - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - افراد حتی ایرانیان خارج از کشور است که مهارت های - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خود را عرضه کنند. علاقمندان می توانند با ورود به سایت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از رسانه تعاملی و پرتال ماتریسی مهارت بهره ببرند.»

حمایت همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور شامل مواردی نظیر «تأمین زیرساخت نرم افزاری شامل - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هزینه های شناسایی و تحلیل نیاز سازمان، توسعه و راه اندازی میان افزار همراه اول به عنوان تنها کراس پلتفرم تعاملی کشور در سازمان آموزش - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - فنی وحرفه ای کشور»، «تامین فضای مورد نیاز استودیو و تجهیز آن به امکانات مورد نیاز جهت تسهیل در فرآیند تولید محتوا»، «تأمین کلیه زیرساخت های سخت افزاری شامل زیرساخت - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پردازشی و زیرساخت ذخیره سازی منطبق با برترین تکنولوژی روز دنیا»، «اختصاص حجم ترافیک رایگان برای مهارت - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آموزان انحصاراً برای دسترسی به محتوای آموزشی» می شود.

مهارت - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آموزان می توانند - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - جهت کسب اطلاعات بییشتر و بهره مندی از مزایای سامانه های فوق الذکر به آدرس lms.irantvto.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone