🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  3. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  4. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43896.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

موبایل LG Q6، مدل «مینی» پرچمدار جی 6 بیستم تیرماه رونمایی می شود

چند روز پیش ایوان بلس، افشاگر معروف دنیای تکنولوژی در توییتی اعلام کرد که مدل مینی پرچمدار LG G6 قرار است با نام LG Q6 روانه بازار شود. حالا ال جی اخیراً دعوت نامه ای ...

چند روز پیش ایوان بلس، افشاگر معروف دنیای تکنولوژی در توییتی اعلام کرد که مدل مینی پرچمدار LG G6 قرار است با نام LG Q6 روانه بازار شود. حالا ال جی اخیراً دعوت نامه ای برای اصحاب رسانه ارسال کرده که به برگزاری رویدادی در تاریخ 11 ژوئن (20 تیرماه) اشاره دارد.

گفته می شود در جریان این رویداد، ال جی از موبایل Q6 رونمایی می کند که به نمایشگر 5.4 اینچی با نسبت ابعاد 18:9، سه گیگابایت حافظه رم و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی مجهز شده است.

مراسم معارفه LG Q6 قرار است در کشور لهستان انجام شود اما هنوز باید دید که آیا موبایل مورد اشاره انحصاراً در بازار این کشور عرضه می شود یا راه خود را به اقصی نقاط جهان نیز باز خواهد کرد.

نکته طنز ماجرا آن - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - است که «مینی» نامیدن موبایلی 5.4 اینچی اندکی عجیب به نظر می رسد؛ خصوصاً با درنظرگیری این موضوع که ال جی جی 6 با نمایشگر اندک بزرگ تر 5.7 اینچی روانه بازار شده است.

در هر صورت، فعلا باید تا رویداد بیستم تیرماه ال جی منتظر ماند و دید که این کمپانی کره - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ای چه برنامه هایی را با موبایل Q6 دنبال می کند - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و البته چه تاریخ عرضه و قیمتی برای - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - آن در نظرگرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone