🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  2. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43911.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

شبکه های اجتماعی داخلی با بیش از 5 میلیون عضو، مجوز ارائه خدمات مالی می گیرند

وزیر ارتباطات در حاشیه برگزاری دوازدهمین کنگره اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه اعلام کرد شبکه های اجتماعی داخلی که اعضای آنها از پنج میلیون نفر بیشتر شود، اجازه فعالیت در زمینه خدمات مالی را دریافت ...

وزیر ارتباطات در حاشیه برگزاری دوازدهمین کنگره اتحادیه پستی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - آسیا و اقیانوسیه اعلام کرد شبکه های اجتماعی داخلی که اعضای آنها از پنج میلیون نفر بیشتر شود، اجازه فعالیت در زمینه خدمات مالی را دریافت خواهند کرد.

محمود واعظی در گفتگو با خبرنگاران، اظهار - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - داشت که شبکه اجتماعی در شورای عالی فضای مجازی اولویت بندی می شوند و حسب فعالیت و تعداد اعضا، مجوزهای مختلفی برای آنها صادر خواهد شد. بر این اساس، شبکه های اجتماعی داخلی اجازه دریافت تبلیغات و فعالیت در زمینه خدمات ارزش افزوده را به - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - دست می آورند.

وی همچنین افزود شبکه ها - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اجتماعی خارجی که سال ها در کشورمان فعالیت داشته اند هم اجازه دارند در برخی زمینه ها و خدمات فعالیت کنند. البته این فعالیت، منوط - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - به هماهنگی با شورای عالی فضای مجازی خواهد بود.

واعظی وجود هرگونه مصوبه در شورای عالی فضای مجازی درباره انتقال سرورهای شبکه های اجتماعی به داخل کشور را نیز رد کرد و - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - گفت تنها اولویت بندی شبکه های اجتماعی در این شورا مطرح شده، که نتایج خوبی را در پی داشته است.

وزیر ارتباطات در رابطه با فعالیت - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - های بین المللی پست بانک نیز اظهار داشت پس از اجرایی شدن برجام، روابط کارگزاری پست بانک با بیش از چهل کشور - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - برقرار شده است که فضای مناسبی را برای فعالیت های مالی و پستی به وجود می آورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone