تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  2. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  3. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24027.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

امسال کدام دستیار دیجیتال از بقیه باهوش تر بود؟

Loup Ventures (شرکتی که عملکرد دستیارهای دیجیتال را مورد بررسی قرار می دهد) نتایج مربوط به تست IQ دستیارهای دیجیتالی ۲۰۱۹ را منتشر کرده که با خبرهای خوبی همراه است: همه دستیارهای دیجیتال پیشرو در ...

Loup Ventures (شرکتی که عملکرد دستیارهای دیجیتال را - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چالوس استان مازندران - مورد - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چالوس استان مازندران - بررسی قرار می دهد) نتایج مربوط به تست IQ دستیارهای دیجیتالی ۲۰۱۹ را منتشر کرده که با خبرهای خوبی همراه است: همه دستیارهای دیجیتال پیشرو - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چالوس استان مازندران - در عصر کنونی در انجام وظایف خود بهتر شده اند.

تست طراحی شده شامل ۸۰۰ پرسش یکسان بود که از کلیه سیستم های هوش مصنوعی مورد بررسی پرسیده - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چالوس استان مازندران - شد و در انتها این گوگل اسیستنت بود که توانست با درک صد درصدی سوالات (درست مانند سال قبل) و ارائه پاسخ درست در ۹۲.۹ درصد از موارد در صدر باهوش ترین دستیارهای مجازی دنیا قرار بگیرد. سال گذشته دستیار دیجیتالی گوگل توانست به ۸۵.۵ درصد از پرسش ها پاسخ صحیح - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چالوس استان مازندران - بدهد.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چالوس استان مازندران

در مقابل سیری اپل در هر دو دسته بندی (یعنی درک سوال و ارائه پاسخ صحیح) رشد خوبی را تجربه کرده بود و درک آن از رقم ۹۹.۸ درصد در سال قبل به - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چالوس استان مازندران - رقم ۹۹ درصد در سال جاری رسید. دستیار دیجیتالی اپل همچنین توانست در ۸۳.۱ درصد از موارد به سوالات پاسخ صحیح بدهد که این رقم در سال قبل - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چالوس استان مازندران - برابر با ۷۸.۵ درصد بود. در واقع عملکرد سیری در ارائه پاسخ های صحیح مانند عملکرد دستیار مجازی گوگل در سال قبل بود.

الکسای آمازون اما بار دیگر در جایگاه سوم برترین دستیارهای دیجیتالی دنیا قرار گرفت هرچند که امسال پیشرفت های قابل توجهی داشت. - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چالوس استان مازندران - الکسا امسال ۹۹.۹ درصد از پرسش ها را درک کرد - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چالوس استان مازندران - و توانست در ۷۹.۸ درصد از موارد به آنها پاسخ درست بدهد که این رقم - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چالوس استان مازندران - بهتر از - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چالوس استان مازندران - عملکرد سیری در سال قبل بود. بهبود عملکرد الکسا در ارائه پاسخ های صحیح را میتوان قابل توجه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چالوس استان مازندران - توصیف کرد چراکه نسبت به رقم ۶۱.۴ درصد ثبت شده توسط آن رقم بالایی است. آنطور که Loup در گزارش خود آورده این بیشترین مقدار پیشرفتی است که از زمان انجام این تست با آن - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چالوس استان مازندران - مواجه شده است.

الکسای آمازون بیشترین پیشرفت را در یک سال اخیر تجربه کرده است

کورتانا هم که حالا از اغلب محصولات مایکروسافت و لوازم جانب شرکت های ثالث حذف شده با پاسخ گویی درست ۵۲.۴ درصدی به سوالات توانست در جایگاه چهارم این جدول قرار بگیرد که این یعنی شانس درست جواب دادن سوالات توسط دستیار دیجیتال مایکروسافت تقریبا برابر با یک دوم بوده است.

بد - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چالوس استان مازندران - نیست اشاره کنیم که تست Loup پنج دسته بندی مختلف را شامل می شده که عبارتند از محلی، تجاری، ناوبری، اطلاعات و فرمان. هر کدام از این دسته بندی ها هم حوزه ای متفاوت از توانمندی های بالقوه دستیارهای دیجیتال را به چالش می کشیدند. بنابراین بالاترین نمرات به - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چالوس استان مازندران - دستیارهایی تعلق گرفت که در تمامی این حوزه ها سرآمد بودند نه اینکه صرفا در یک شاخه عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند. در ادامه میتوانید نمودار عملکرد هرکدام از دستیارهای مجازی را به تفکیک این گروه ها مشاهده نمایید.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چالوس استان مازندران
درصد پاسخ های صحیح به تفکیک دسته بندی
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خوشیار نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام روز بخیر یه سوال داشتم منطقه عسلسر چالوس طرح تعویض یخچال ایکس ویژن قدیمی به جدید دارید
پاسخ: بله در عسلسر شهر چالوس خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone