🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38406.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

راهنمای صوتی فارسی به طور رسمی به اپلیکیشن ویز اضافه شد

اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش اپلیکیشن مسیریاب ویز امکانی در اختیار کاربران قرار داد تا راهنمای صوتی اپلیکیشن را برای خود شخصی سازی کنند. به معنای دقیق تر، با این قابلیت می توانستید ...

اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش اپلیکیشن مسیریاب ویز امکانی در اختیار کاربران قرار داد تا راهنمای صوتی اپلیکیشن را برای خود شخصی سازی کنند. به معنای دقیق تر، با این قابلیت می توانستید راهنمای صوتی اپلیکیشن را با صدای خود و زبان مادری تان ضبط کنید تا هنگام مسیریابی با ویز تجربه دلچسب تری داشته باشید.

قابلیت مذکور تا حدی مشکل نبود راهنمای صوتی به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - زبان فارسی در ویز را پوشش می داد اما طی به‌روزرسانی اخیر اپلیکیشن، خوشبختانه راهنمای صوتی فارسی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - حالا به طور رسمی به این اپلیکیشن اضافه شده است.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران
برای مشاهده در ابعاد کامل کلیک کنید.

اگر همین حالا به تنظیمات ویز و قسمت راهنمای صوتی مراجعه کنید، در میان زبان های پشتیبانی شونده توسط اپ گزینه جدیدی به نام «پارسی-ساسان» را ملاحظه خواهید کرد که راهنمای صوتی برگزیده توسعه دهندگان ویز برای فارسی زبانان به شمار می آید. با انتخاب این گزینه حالا ویز می تواند شما را برای رسیدن - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - به مقصد با زبان فارسی راهنمایی کند.

مطابق گزارش کاربران در شبکه های اجتماعی، به نظر می رسد که این راهنمای صوتی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - به تلاش جمعی از ادیتورهای فارسی زبان ویز تدارک دیده شده و احتمالا ویز به خاطر کیفیت و دقت بالا، آن را - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - به عنوان راهنمای صوتی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - رسمی اپلیکیشن به زبان فارسی برگزیده است.

ویز یکی از دقیق ترین اپلیکیشن های مسیریاب موجود به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - شمار می آید که به خاطر نمایش لحظه ای وضعیت ترافیک، پیشنهاد - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مسیرهای خلوت، امکانات اجتماعی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - و قابلیت های متنوع و کاربردی خود میان کاربران ایرانی از محبوبیت بالایی برخوردار است و برای فرار از ترافیک، روزانه توسط میلیون ها نفر استفاده می شود.

برای دانلود آخرین نسخه اپلیکیشن ویز می توانید همین حالا به اپ استور یا گوگل پلی مراجعه نمایید. همچنین - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اگر تازه کار با ویز را شروع - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کرده اید، مطالعه مقاله «آموزش - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کار با ویز» را نیز به شما توصیه می کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone