🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آبیک استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آبیک استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  3. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  4. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14566.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

نسخه بتای کلاب هاوس رسما برای سیستم عامل اندروید منتشر شد

کلاب هاوس بالاخره پس از مدت‌ها انتظار نسخه اندرویدی اپ خود را منتشر کرد و کاربران در ایالات متحده آمریکا هم اکنون می‌توانند نسخه بتای آن را از گوگل پلی استور دانلود کنند، البته با ...

کلاب هاوس بالاخره پس از مدت‌ها انتظار نسخه اندرویدی اپ خود را منتشر کرد و کاربران در ایالات متحده آمریکا هم اکنون می‌توانند نسخه بتای آن را از گوگل پلی استور دانلود کنند، البته با تغییر آی‌پی هم می‌توان آن را دریافت کرد.

این شبکه اجتماعی صوتی در ماه‌های اخیر مورد توجه زیادی قرار گرفته و ارزش آن به بیش از ۴ میلیارد دلار رسیده. با این حال تا به امروز تنها کاربران آیفون به اپ آن دسترسی داشتند و حالا نسخه بتای آن برای کاربران گوشی‌های اندرویدی منتشر شده است.

این اپ ابتدا در اختیار کاربران آمریکایی قرار گرفته و به تدریج در دیگر کشورهای انگلیسی زبان ارائه می‌شود. در نهایت هم - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آبیک استان زنجان - کاربران با دستگاه‌های اندرویدی در تمام جهان می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آبیک استان زنجان

کلاب هاوس اوایل سال جاری میلادی از شروع توسعه اپ اندرویدی خود خبر داد و البته چندین روز پیش هم آزمایش نسخه بتای آن را بطور محدود برای این سیستم عامل کلید زد. به گفته این شبکه اجتماعی، کاربران - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آبیک استان زنجان - زیادی خواهان دسترسی به نسخه اندرویدی این اپ بوده‌اند و در - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آبیک استان زنجان - مدت عرضه نسخه بتا، مشکلات آن برطرف می‌شود:

«برنامه ما برای هفته‌های آینده، جمع‌آوری بازخوردها از کاربران، رفع هرگونه مشکل و افزودن قابلیت‌های نهایی مانند ایجاد کلوب و پرداخت‌ها پیش از انتشار گسترده‌تر اپ است.»

کلاب هاوس با کاهش - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آبیک استان زنجان - دانلود در ماه‌های اخیر مواجه شده، بنابراین عرضه نسخه اندرویدی آن می‌تواند چنین موضوعی را جبران کند و تعداد کاربرانش را افزایش دهد. البته مورد دیگری - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آبیک استان زنجان - هم از رشد بیشتر این اپ جلوگیری می‌کند که آن، نیاز به دعوتنامه برای پیوستن به این شبکه اجتماعی است. چنین موضوعی برای نسخه بتای کلاب هاوس برای سیستم عامل - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آبیک استان زنجان - موبایل گوگل هم به چشم می‌خورد. با این - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آبیک استان زنجان - حال چنین سیستمی فعلا ادامه پیدا می‌کند.

نسخه بتای کلاب هاوس برای اندروید چندین کمبود دارد که برای مثال می‌توان به توانایی دنبال کردن موضوع، ترجمه داخل اپ و لینک پروفایل‌های توییتر و اینستاگرام اشاره کرد. این شبکه اجتماعی گفته با نسخه اندرویدی، کلاب هاوس کامل‌تر به نظر می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone