🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  2. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  3. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14567.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

ماجرای لانگ مارچ 5B؛ موشکی خارج از کنترل که می‌توانست حادثه‌ای بزرگ رقم بزند

صبح امروز بود که موشک «لانگ مارچ 5B» کشور چین بعد از چند روز گمانه‌زنی و وحشت‌افکنی، بالاخره در اقیانوس هند سقوط کرد و اتفاقی که می‌توانست آسیب‌های مالی و جانی فراوان به همراه آورد ...

صبح امروز بود که موشک «لانگ مارچ 5B» کشور چین بعد از چند روز گمانه‌زنی و وحشت‌افکنی، بالاخره در اقیانوس هند سقوط کرد و اتفاقی که می‌توانست آسیب‌های مالی و جانی فراوان به همراه آورد ختم به خیر شد. در این چند روزی که منتظر سقوط لانگ - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - مارچ و بازگشتش به زمین بودیم، مقامات و متخصصین به سختی قادر به پیش‌بینی محل سقوط این موشک بودند، یک‌بار صحبت از احتمال سقوط در نیویورک مطرح می‌شد، یک‌بار پاکستان و یک‌بار آفریقای جنوبی.

و این نخستین باری نبود که - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - چین با موشک لانگ مارچ خود خطرآفرینی می‌کرد. یک سال پیش نیز شاهد اتفاقی مشابه بودیم و آن دست از قطعات این موشک که از جو عبور کرده بودند، جایی در غرب آفریقا به زمین برخوردند. بنابراین جای تعجب ندارد که با تکرار این ماجرا، چین مورد انتقاد - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - شدید متخصصین قرار گرفت.

در این میان، دولت کشور - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - چین به شکلی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - کاملا قابل پیش‌بینی، رویکردی آرام در پیش - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - گرفت و سعی داشت ماجرا را بسیار کم‌اهمیت جلوه دهد. سخنگوی وزارت امروز خارجه این کشور نیز در جریان یک بیانیه گفت که: «احتمال آسیب رسیدن به مردم روی زمین - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - و همینطور هواگردهایی که در آسمان حرکت می‌کنند بسیار ناچیز است».

اما ماجرا از چه قرار بوده است؟ بیایید مروری کنیم بر هرآنچه باید درباره حادثه لانگ مارچ 5B بدانید.

لانگ مارچ 5B چیست؟

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس

راکت لانگ مارچ 5B یکی از پرتابگرهایی است که توسط سازمان فضایی چین (ملقب به CNSA) توسعه یافته است. این موشک در روز ۲۹ آپریل امسال نخستین - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - ماژول ایستگاه فضایی جدید این کشور را به با خود به فضا برد. - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - هسته این موشک برای مدتی نسبتا طولانی در حال گردش در مدار - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - پایینی زمین بود و به مرور زمان سرعت خود را از دست می‌داد. با کاهش سرعت، ارتفاع موشک نیز کاهش یافت و در نهایت توسط گرانش به سمت زمین کشیده شد.

آیا امکان توقف موشک وجود - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - داشت؟

در بیانیه‌ای که روز سه‌شنبه اخیر منتشر شد، مقامات فضایی در آمریکا گفتند که «تنها چند ساعت پیش از بازگشت دوباره موشک به اتمسفر زمین» امکان پیش‌بینی محل فرود لانگ مارچ مهیا خواهد بود. اما متخصصین به درستی پیش‌بینی کرده‌ بودند که باید در روز شنبه یا یک‌شنبه منتظر برخورد با زمین بود.

«تنها چند ساعت پیش از بازگشت دوباره موشک به اتمسفر زمین» امکان پیش‌بینی محل فرود لانگ مارچ مهیا خواهد بود

مقامات ایالات متحده در تمام این مدت مشغول پایش این زباله فضایی بودند تا در سریع‌ترین زمان ممکن از - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - محل سقوط آن باخبر - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - شوند. - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - در این بین شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه آمریکایی‌ها می‌خواهند در هوا به لانگ مارچ شلیک کنند اما سپس مقامات ارتش آمریکا در واشنگتن، این موضوع را تکذیب کردند. لوید آستین، - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - وزیر دفاع آمریکا در روز پنجشنبه گفت که: «امیدواریم موشک در جایی فرود آید که به کسی آسیب وارد شود. امیدواریم این اتفاق در یک اقیانوس یا چنین جایی صورت بگیرد». او ضمنا در بخشی دیگر از سخنانش گفت که: «باید قوانینی برای - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - ما که در حوزه فضا فعالیت - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - می‌کنیم وجود داشته باشد تا عملیات‌ها به شکلی ایمن و فکر شده صورت بگیرد و - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - مطمئن شویم که در هنگام برنامه‌ریزی و انجام ماموریت‌ها تمامی احتمالات را در نظر بگیریم.»

با توجه به سرعت موشک، یک تغییر کوچک در مسیر حرکتش می‌توانست خط سیر - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - آن را به کلی دگرگون سازد و به همین خاطر، پیش‌بینی محل دقیق سقوط کار دشواری بود.

چینی‌ها برای حل مشکل چه کردند؟

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس

آژانس فضایی چین برای مدتی بسیار طولانی لب‌هایش را بر یک دیگر فشرد و توضیحی راجع به این نمی‌داد که آیا بر سقوط موشک خود کنترل دارد یا خیر. رسانه‌های دولتی چین نیز سخت مشغول کار بودند تا این حادثه بالقوه را کم‌اهمیت نشان دهند.

با این وجود، همانطور که پیشتر نیز اشاره شد، - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - در ماه مه سال ۲۰۲۰ شاهد حادثه‌ای مشابه بودیم و قطعات موشک چینی لانگ مارچ از آسمان ساحل عاج در غرب آفریقا - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - باریدند. این حادثه مشابه به برخی از ساختمان‌ها آسیب وارد کرد اما هیچ مجروحی به جای نگذاشت.

با توجه به تکرار ماجرا، اکنون جوامع بین‌المللی حساسیت بیشتری نسبت به - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - فعالیت‌های فضایی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - نشان می‌دهند

با توجه به تکرار ماجرا، اکنون جوامع بین‌المللی حساسیت بیشتری نسبت به فعالیت‌های فضایی نشان می‌دهند. همینطور که کشورهای بیشتر و بیشتری وارد رقابت فضایی می‌شوند، امنیت باید در بالاترین سطح از اولویت باشد تا چنین اتفاقات خارج از کنترلی رخ ندهند. یکی از - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - وحشتناک‌ترین موارد مربوط به امنیت نیز متعلق به سال ۱۹۷۹ میلادی است که در جریان آن، بخش‌های عظیمی از ایستگاه بین‌المللی فضایی آمریکا به زمین بازگشتند و در غرب استرالیا سقوط کردند.

نگرانی‌ها

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس

سرنوشت لانگ مارچ 5B نگرانی‌هایی جدی راجع - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - به زباله‌های فضایی و پایداری فضایی به وجود می‌آورد. زیرا فضای خارج زمین نه‌تنها به هدفی برای برنامه‌های ملی کشورهای مختلف شده، بلکه توجه بخش خصوصی را - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - نیز - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - به خود جلب کرده است. بازیگران مختلف - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - بخش خصوصی مانند شرکت‌های اسپیس - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - اکس و بلو اوریجین اکنون به دنبال ارسال حداقل ۴۵ هزار - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - ماهواره به مدار پایین زمین طی سال‌های پیش رو هستند و طبیعتا - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - باید در قبال این برنامه‌ها مسئولیت‌پذیر باشند.

به این ۴۵ هزار ماهواره، بالغ بر ۹۳۰۰ تن زباله فضایی را نیز اضافه کنید که همین حالا به دور زمین می‌گردند و نگرانی‌هایی راجع به تصادم‌های بالقوه و همینطور آلودگی فضا به وجود می‌آورند. طی ماه گذشته میلادی، گردانندگان یک ماموریت در مقر اسپیس اکس به فضانوردانی که به دور - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - زمین می‌گردند اخطار دادند که فورا لباس فضایی خود - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - را به تن کرده و به - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - صندلی‌های خود بازگردند، چرا که امکان داشت یک تکه زباله فضایی بزرگ به - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - کپسول‌شان برخورد کند. پیشتر نیز زباله‌ای به اندازه یک ناخن با پنجره‌ی یک شاتل فضایی برخورد و از دو لایه از شیشه‌‌ی سه‌ لایه عبور کرد.

مشکل زباله‌های فضایی برای مدتی طولانی مورد توجه بوده، اما اکنون کشورها و شرکت‌هایی بیشتری شروع به رقابت در حوزه هوا و فضا - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - کرده‌اند

مشکل زباله‌های فضایی برای مدتی طولانی مورد توجه بوده، اما اکنون کشورها و شرکت‌هایی بیشتری شروع - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - به رقابت در حوزه هوا و فضا کرده‌اند. دیگر تنها دو کشور روسیه و - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - آمریکا برنامه‌های فضایی جاه‌طلبانه ندارند و افزون بر چین که بازیگری برجسته به حساب می‌آید، آژانس فضایی اروپا هم برای برداشتن گام‌هایی مهم برنامه چیده. وقتی بازیگران بیشتری وارد حوزه می‌شوند، شرایط شکلی پیچیده‌تر به خود می‌گیرد.

متخصصین - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - حداقل از سال ۲۰۰۹ میلادی تا به امروز بارها - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - راجع به خطر تصادم‌های فضایی هشدار داده‌اند. در همان سال، دو ماهواره‌ی Iridium 33 و Kosmos-2251 (متعلق به ارتش روسیه) به شکلی اتفاقی با سرعت ۴۱ هزار کیلومتر بر ساعت و بر فراز سیبری با یکدیگر برخورد کردند و تبدیل به هزاران تکه شدند.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس

به گفته جاناتان مک‌داول، اخترشناس مرکز اخترفیزیک هاروارد، چین - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - باید به خوبی می‌دانست که لانگ مارچ 5B عملکردی غیر قابل پیش‌بینی دارد و ممکن است از کنترل خارج شود. «به عقیده من، چینی‌ها در کار خود کوتاهی کرده‌اند».

سرنوشت لانگ مارچ 5B باید به تمرکز دوباره دولت‌ها و بدنه‌های بین‌المللی روی مسئله پایداری - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - فضایی منجر شود و می‌تواند فرصت‌هایی تازه نیز در اختیار شرکت‌هایی نظیر Astroscale بگذارد که می‌خواهد با استفاده از سرویس‌های تجاری جمع‌آوری زباله، به مقابله با مشکل زباله‌های فضایی بپردازید.

بنابر آمار آژانس فضایی اروپا، حدودا - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - ۶۹۰۰ مورد از ۱۱۳۷۰ ماهواره‌ای که به مدار زمین فرستاده شده‌اند همچنان به دور کره خاکی می‌گردند

بنابر آمار آژانس فضایی اروپا، حدودا ۶۹۰۰ مورد از ۱۱۳۷۰ ماهواره‌ای که به مدار زمین فرستاده شده‌اند همچنان به دور کره خاکی می‌گردند و حدودا ۴۰۰۰ عدد از آن‌ها کارایی سابق خود را دارند. اما بنابر آمار Space Surveillance Networks، شمار زباله‌های فضایی به ۲۸۱۶۰ مورد می‌رسد. در این بین، تا به امروز شاهد ۵۶۰ - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - مورد از «شکستگی، انفجار، تصادم یا رویدادهای غیر عادی که منجر به تکه تکه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - شدن گشته‌اند» بوده‌ایم.

شرکت Astroscale اکنون - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - دستگاهی به نام - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - «ELSA-d» را - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - به مدار پایینی زمین فرستاده تا نشان دهد که پاکسازی فضا از زباله‌ها واقعا امکان‌پذیر است. البته طبیعتا این - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - شرکت مسیری دشوار برای تحقق اهداف خود در پیش دارد، خصوصا اگر ماهواره‌هایی که باید جمع‌آوری شوند در حال گردش به دور خود و حرکات - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر آباده استان فارس - بی‌وقفه باشند». در نخستین تست شاهد این بودیم که یک پهپاد، ماهواره‌ای را با آهن‌ربا به دام انداخت. اما برای اشیای بزرگ‌تر، Astroscale نیازمند بازویی رباتیک خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone