🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ابهر استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  2. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  3. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14564.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

داسو از جت شخصی فالکون 10X با بزرگترین کابین در دنیا رونمایی کرد

شرکت هواپیمایی داسو (Dassault Aviation) از جدیدترین جت شخصی یا تجاری خود به نام «فالکون 10X» رونمایی کرد. اگرچه این هواپیما تا چندین سال آینده تکمیل نخواهد شد، اما این کمپانی طراحی داخلی آن را ...

شرکت هواپیمایی داسو (Dassault Aviation) از جدیدترین جت شخصی یا تجاری خود به نام «فالکون 10X» - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ابهر استان زنجان - رونمایی کرد. اگرچه این هواپیما تا - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ابهر استان زنجان - چندین سال آینده تکمیل نخواهد شد، اما این کمپانی طراحی داخلی آن را به - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ابهر استان زنجان - صورت مجازی نمایش داد.

همه‌گیری کویید-۱۹ ضربه شدیدی به صنعت هوانوردی وارد کرد و بسیاری از بررسی‌ها پیش‌بینی می‌کنند که حتی پس از پایان همه‌گیری، افت شدیدی در سفرهای کاری رخ خواهد داد. به هر حال این شرکت هواپیمایی کابین جدیدش را برای کسانی طراحی کرده که نیاز دارند مسیرهای طولانی را طی کنند.

این هواپیما با دو موتور «Pearl 10X» رولزرویس کار می‌کند که می‌توانند ۸۰ هزار نیوتن نیرو تولید کنند و با هر بار سوخت‌گیری، حدود ۱۴ هزار کیلومتر مسافت را طی کند. همچنین می‌تواند از پاریس تا شمال استرالیا را در ۱۵ ساعت و بدون توقف - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ابهر استان زنجان - با سرعت ۱۱۰۰ کیلومتر بر ساعت پرواز کند.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ابهر استان زنجان

علاوه بر چنین توانایی‌هایی، داسو فالکون 10X را هم برای - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ابهر استان زنجان - مسافران و هم برای خدمه پرواز بسیار راحت طراحی کرده است. عرض این کابین ۲.۷۷ متر و ارتفاع آن ۲.۰۳ متر است - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ابهر استان زنجان - که بزرگترین کابین تجاری دنیا محسوب می‌شود. کابین بخش‌های متفاوتی دارد که شامل - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ابهر استان زنجان - یک اتاق بزرگ و سرویس حمام کامل است.

برای - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ابهر استان زنجان - راحتی بیشتر، هنگام پرواز در ارتفاع - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ابهر استان زنجان - ۱۲۵۰۰ متری فشار هوای داخل کابین با فشار ارتفاع ۹۱۰ متری از سطح زمین تنظیم می‌شود. هوای داخل آن فیلتر و صدای نویز داخل کابین تا حد امکان کم شده است.

برای - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ابهر استان زنجان - اینکه فالکون 10X - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ابهر استان زنجان - بتواند در فرودگاه‌های کوچک نیز فرود بیاید، بال آن با بالابر تاشو و نسبت ابعاد بسیار - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ابهر استان زنجان - بالا طراحی شده و بدنه آن برای سبکی از کامپوزیت کربن ساخته شده است.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ابهر استان زنجان

عرشه پرواز کاملا دیجیتال و دارای تعداد زیادی حسگر لمسی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ابهر استان زنجان - است. سیستم کنترل پرواز دیجیتالی داسو از کار قبلی این - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ابهر استان زنجان - شرکت برای هواپیماهای ارتشی الهام گرفته شده که می‌تواند با یک دریچه هر دو موتور را کنترل کند. کامپیوتر هواپیما موتورها را کنترل می‌کند و نیروی خروجی آن‌ها را تنظیم می‌کند و حتی می‌تواند در موارد ضروری واکنشی معادل با شرایط نشان دهد. این هواپیما با سیستم بینایی «FalconEye» این شرکت کار می‌کند که با سیستم هدآپ دیسپلی در ناوبری می‌تواند به خلبان پرواز در شرایط دید صفر کمک کند.

- تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ابهر استان زنجان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone