تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شازند استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  3. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  4. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23992.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

شاتل موبایل بسته های اینترنت مقرون به صرفه خود را عرضه کرد

بسته ‌های افزایشی کم هزینه و اختصاصی «شاتل موبایل پلاس» به عنوان مقرون‌به‌صرفه‌ترین بسته‌ های اینترنت کشور به مشترکین سیم کارت های شاتل عرضه شدند. به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور با هدف ...

بسته ‌های افزایشی کم هزینه و اختصاصی «شاتل موبایل پلاس» به عنوان مقرون‌به‌صرفه‌ترین بسته‌ - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شازند استان مرکزی - های اینترنت کشور به مشترکین سیم کارت های شاتل عرضه شدند.
به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور با هدف کاهش هزینه‌های مشترکین و عرضه اقتصادی‌ترین و به‌صرفه‌ترین خدمات ارتباطی تلفن همراه، برای اولین بار در ایران، اقدام به معرفی بسته ‌های اختصاصی اینترنت مبتنی بر موقعیت با نام «شاتل موبایل پلاس» کرده است.

شاتل موبایل پلاس، سرویس جدید و نوآورانه شاتل موبایل است که بر اساس آن تمامی مشترکین سیم‌ کارت ‌‌های این اپراتور تلفن - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شازند استان مرکزی - همراه، با حضور در صدها شهر و دهستان کشور که علامت «+» روی گوشی تلفن همراه آنان و در کنار نام Shatel Mobile به عنوان سرویس‌دهنده‌ی خدمات سیم ‌کارت نمایش داده شود، می‌توانند از بسته های اینترنت مقرون‌به‌صرفه شاتل موبایل پلاس استفاده کنند.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شازند استان مرکزی

گفتنی است، بسته ‌های شاتل موبایل پلاس پیش از این به صورت بسته ‌های هدیه به همراه برخی از بسته‌ های عادی شاتل موبایل - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شازند استان مرکزی - به مشترکین عرضه شده بود و اکنون با توجه به استقبال مشترکین و توسعه مناطق تحت پوشش این خدمات، در طرحی ویژه، بسته‌ های شاتل موبایل پلاس به صورت جداگانه و در قالب مقرون‌به‌صرفه‌ترین بسته ‌های اینترنت کشور در اختیار مشترکین قرار گرفته است.

متقاضیان - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شازند استان مرکزی - برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بسته ‌های شاتل موبایل پلاس، آخرین - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شازند استان مرکزی - نقشه‌ی مناطق تحت پوشش شاتل موبایل پلاس، - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شازند استان مرکزی - انتخاب شماره و خرید سیم‌ کارت شاتل با پوشش سراسری 3G و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شازند استان مرکزی - 4G و پیش‌شماره 0998 با کد یک، می‌توانند به وب‌سایت شاتل موبایل به نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه کرده یا از طریق شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با کارشناسان پشتیبانی شاتل موبایل تماس بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone