🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  5. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33576.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

طولانی ترین پل دریایی جهان پس از ۹ سال در چین ساخته شد

یازدهمین رئیس جهمور چین طولانی‌ترین پل دریایی جهان را افتتاح نمود. این پل ۵۵ کیلومتری شامل ۴۸ کیلومتر جاده و ۶.۷ کیلومتر تونل می‌شود و پروسه‌ی ساخت آن ۹ سال به طول انجامیده است. گفته شده ...

یازدهمین رئیس جهمور چین طولانی‌ترین پل دریایی جهان را افتتاح نمود. این پل ۵۵ کیلومتری شامل ۴۸ کیلومتر جاده و ۶.۷ کیلومتر تونل می‌شود و پروسه‌ی ساخت - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - آن ۹ سال - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - به طول انجامیده است. گفته شده این پل برای اولین بار توانسته  هنگ کنگ را به شبه جزیره ماکائو و شهر جو‌های در خاک چین وصل نماید.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

به گفته‌ی کارشناسان، این پل دریایی زمان طی شده برای این مسافت را بسیار پایین می آورد و اکنون موفق شده مسیر ۴ ساعته‌ی میان زوهای و هنگ کنگ را به مسیری ۴۵ دقیقه‌ای تبدیل نماید.

این پل طوری طراحی شده که در مقابل زلزله و طوفان مقاوم است و ساختار بتنی آن به گونه‌ای است که می‌تواند در مقابل وزش بادهایی با سرعت ۳۴۰ کیلومتر در - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ساعت مقاومت کند. همچنین برای ساخت - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - آن حدود ۴۰۰ - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - هزار تن فولاد به کار رفته است، که با این میزان فولاد می‌توان ۶۰ برج ایفل ساخت.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

حدود ۳۰ کیلومتر مسیر این پل از روی آب دریای جنوب دلتای رودخانه مروارید می‌گذرد که ۷ کیلومتر آن مسیر تونلی است که در - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - زیر آب ساخته شده و بوسیله دو جزیره مصنوعی به پل متصل شده است. باقی آن جاده‌ها و تونل‌هایی است - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - که پل اصلی را به شبکه راه‌های جوهای و هنگ‌کنگ متصل می‌کند.

به گفته مقامات، عملیات ساخت با مشکلات ایمنی همراه بود و دست‌کم ۱۸ کارگر در طول ساخت پل جان خود را از دست دادند. با ساخت - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - این پل دریایی علاوه بر اتصال مراکز توسعۀ فناوری‌های نوین در یازده شهر چین که با درۀ سیلیکون آمریکا رقابت می‌کنند، مراکز جذب گردشگر در دو سرزمین نیز به یکدیگر وصل می‌شوند.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

قرار است رفت و آمد روی این پل به وسیله اتوبوس صورت پذیرد و خودروهای شخصی برای عبور از آن، نیاز - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - به مجوز ویژه خواهند داشت.

مسئولان تخمین زده بودند که حدود ۹۲۰۰ خودرو هر روز از این پل - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - عبور کند اما به تازگی و با - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ساخت و توسعه شبکه‌های حمل و نقل منطقه، انتظار می‌رود تعداد - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - متقاضیان عبور از پل روز به روز کمتر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone