🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  4. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  5. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42573.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

به روز رسانی جدید اینستاگرام دنبال کردن نظرات را راحت تر می کند

شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام (زیر مجموعه فیسبوک) در جدیدترین به روز رسانی خود، قابلیت نمایش نظرات به صورت رشته ای (مکالمه) را مانند فیسبوک اضافه کرده و از این به بعد کامنت های مرتبطی که ...

شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام (زیر مجموعه فیسبوک) در جدیدترین به روز رسانی خود، قابلیت نمایش نظرات به صورت رشته ای (مکالمه) را مانند فیسبوک اضافه کرده و از این به بعد کامنت های مرتبطی که در پاسخ به یکدیگر ارسال می شوند را، به صورت منظم طبقه بندی خواهد کرد.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

حالا پاسخ هر کامنت در اینستاگرام، زیر خودش طبقه بندی می شود

همان طور که می دانید، پیش از این به روز رسانی تمامی نظرات در زیر پست های اینستاگرامی پشت سر هم و بر اساس زمان ارسال مرتب می شدند اما حالا، پاسخ ها به هر کامنت در زیر همان نظر طبقه بندی شده و موجب راحتی در انجام مکالمات و دنبال کردن کامنت های مرتبط با هم خواهند شد.

به گفته مدیران اینستاگرام، قابلیت جدید که در - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - روزهای آتی به صورت جهانی و برای سیستم عامل های اندروید و iOS عرضه می شود، با گروه بندی کامنت ها باعث سهولت در برقراری ارتباطات و به اشتراک گذاری نظرات خواهد شد.

گفتنی است به روزرسانی مورد بحث که مربوط به نسخه 24 اپلیکیشن اینستاگرام است، در راستای تلاش های این شبکه اجتماعی برای بهبود عملکرد بخش نظرات، مانند قابلیت حذف خودکار نظرات توهین آمیز، عرضه می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone