🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  4. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42577.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

گوگل پیکسل 2 در اسناد FCC رؤیت شد؛ تأیید شرکت سازنده و لبه های حساس به فشار

آخرین تصاویر منتسب به پیکسل 2 نشان می دهند طراحی این دستگاه به اندازه برادر بزرگترش یعنی پیکسل 2 اکس ال چشم نواز نیست و شباهت زیادی با نسل اول موبایل های گوگل دارد. امروز اسنادی ...

آخرین تصاویر منتسب به پیکسل 2 - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سوادکوه استان مازندران - نشان می دهند طراحی این دستگاه به اندازه برادر بزرگترش یعنی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سوادکوه استان مازندران - پیکسل 2 اکس ال چشم نواز نیست و شباهت زیادی با نسل اول موبایل های گوگل دارد.

امروز اسنادی از کمیسیون - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سوادکوه استان مازندران - ارتباطات آمریکا (FCC) منتشر شده که اطلاعاتی را در مورد پیکسل 2 فاش می سازند و مهم تر از همه، تأیید می کنند که دستگاه مورد بحث توسط کمپانی تایوانی HTC تولید شده است.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سوادکوه استان مازندران

پیکسل 2 اکس ال را ال جی می سازد

همان طور که می دانید سال گذشته اچ تی سی مسئولیت ساخت هر دو موبایل گوگل را بر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سوادکوه استان مازندران - عهده گرفته بود، اما امسال ظاهراً مدل بزرگ تر توسط ال جی تولید می شود. در هر دو دستگاه، بخش شیشه ای - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سوادکوه استان مازندران - پشت بدنه کوچک تر از نسل قبل شده، اما حاشیه های اطراف - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سوادکوه استان مازندران - نمایشگر در پیکسل 2 همچون دیگر محصولات امسال این شرکت تایوانی، کاهش قابل توجهی را تجربه نکرده است.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سوادکوه استان مازندران

حاشیه های بزرگ اطراف صفحه نمایش در پیکسل 2، این احتمال را به وجود می آورد که بار دیگر شاهد اسپیکرهای استریو و با کیفیت باشیم، ضمن اینکه جک 3.5 میلیمتری هدفون از هر دو موبایل - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سوادکوه استان مازندران - امسال گوگل حذف شده است.

اسناد FCC تأیید می کنند که فناوری فریم حساس به فشار در پیکسل 2 حضور دارد، درست شبیه آنچه در موبایل پرچمدار U11 (بررسی دیجیاتو) دیدیم که امکان اجرای عملیات خاص با فشار دادن لبه های دستگاه را ممکن می سازد.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سوادکوه استان مازندران

البته این فناوری در اسناد فوق با نام Active Edge معرفی شده و با توجه به اسکرین شات موجود، در حالت پیش فرض با فشار دادن لبه های دستگاه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سوادکوه استان مازندران - می توانید دستیار دیجیتالی گوگل (Assistant) را فعال سازید.

در این تصاویر، پیکسل 2 را در حال اجرای نسخه 8.0.1 اندروید می بینیم که جدید ترین پَچ امنیتی ماه اوت را نیز به همراه دارد. البته گوگل هنوز اندروید 8.0 را به - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سوادکوه استان مازندران - صورت رسمی معرفی نکرده و احتمالاً همزمان با رونمایی از پیکسل های جدید، شاهد نسخه جدید سیستم عامل موبایلی گوگل نیز خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone