🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  3. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42578.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

در جلسه رأی اعتماد به آذری جهرمی به عنوان وزیر ارتباطات دولت دوازدهم چه گذشت؟

همان طور که می دانید، محمد جواد آذری جهرمی از سوی رئیس جمهور کشورمان به عنوان وزیر پیشنهادی برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات معرفی شده و چندی پیش با برنامه های او برای این ...

همان طور که می دانید، محمد جواد آذری جهرمی از سوی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - رئیس جمهور کشورمان به عنوان وزیر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پیشنهادی برای وزارت ارتباطات و - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - فناوری اطلاعات معرفی شده و چندی پیش با برنامه های او برای این وزارتخانه آشنا شدید.

از دیروز، سلسله جلسات بررسی وزرای پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی آغاز شده و آقای آذری جهرمی هم به دفاع از برنامه های خود پرداخت. - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - او در آغاز، به پیشرفت های کشور در عرصه ارتباطات اشاره کرد و گفت اگر لحظه ای شبکه مختل شود، نه به چهار سال گذشته، بلکه به هزاران سال قبل باز می گردیم.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان

آذری جهرمی می گوید موفقیت های سال های اخیر، کار تیمی بوده و همه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بخش های وزارت ارتباطات در آن نقش داشته اند. او معتقد است اجرای پروژه شبکه ملی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اطلاعات که 12 سال روی زمین مانده بود، یکی از افتخارات این وزارت در دوره گذشته به شمار می رود.

رویکرد فرصت محور در مورد شبکه های اجتماعی ادامه می - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - یابد

وزیر پیشنهادی ارتباطات بخش زیادی از صحبت هایش را به موفقیت های وزارت ارتباطات در دولت یازدهم اختصاص داد، اما بالاخره به تشریح برنامه های خود نیز پرداخت و گفت در حوزه شبکه های اجتماعی، همچنان رویکرد فرصت محور و همکاری با دیگر نهادها را برای رفع تهدیدات کنونی ادامه خواهد داد.

آذری جهرمی می گوید با کمک - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مجلس و بر اساس برنامه ششم، مشکلات پیش روی جوانان را رفع می کند و با ایجاد سالانه 100 هزار شغل در این حوزه، شرایط را برای حضور دانش آموختگان ایرانی در عرصه فناوری و اطلاعات کشور فراهم خواهد ساخت.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان

او با اشاره به توسعه اقتصاد دیجیتال به عنوان یکی از برنامه های مهم، افزود که معضل هزینه بالای اینترنت در روستاها را هم رفع می کند. آذری جهرمی همچنین وعده داد که از ظرفیت های بانوان در زمینه صنعت ارتباطات کشور استفاده خواهد نمود.

نماینده مخالف: تحصیلات آذری جهرمی ارتباط - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - با پست وزارت ارتباطات ندارد

در جریان این جلسه، نمایندگان موافق و مخالف هم - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - نظرات خودشان را بیان کردند.  محمد علی پورمختار (نماینده کبودرآهنگ) که در حاشیه جلسه مشاجره لفظی شدیدی با محمود واعظی و آذری جهرمی داشت، یکی از مخالفان اصلی کاندیدای وزارت ارتباطات دولت دوازدهم به شمار می رفت. او معتقد بود آقای جهرمی قدرت تصمیم گیری مستقل ندارد و از - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - این می ترسد که وزارت ارتباطات، به وزارت اطلاعات دوم بدل گردد.

نادر قاضی پور و حمیده زرآبادی، دو نماینده مخالف آذری جهرمی هم می گویند تحصیلات وزیر پیشنهادی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ارتباطات با این پست کلیدی هیچ ارتباطی ندارد و جوانگرایی بدون تخصص، معادل با سوختن فرصت هاست.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان
قاضی پور، نماینده مخالف وزیر پیشنهادی ارتباطات

از جمله ایراداتی که به برنامه آذری جهرمی وارد آمده، وضعیت مبهم ترانزیت دیتا، کاهش نقش حاکمیتی وزارت ارتباطات در ترافیک داده، شکست طرح فیلترینگ هوشمند و بی اعتقادی به تولید ملی است.

نمایندگان موافق وزیر پیشنهادی ارتباطات، تخریب های مطرح شده را ناشی از ترس عده ای برای قطع شدن منافعشان می دانند. حسین افضلی، آذری جهرمی را مدیری - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - جوان، جسور و فداکار خوانده که می تواند فضای سایبری کشور را به سمت تولید اشتغال سوق دهد.

محمد رضا رضایی هم برخورداری از نیروی جوانی و تسلط به امور فنی را از ویژگی های اصلی آذری جهرمی در مجموعه وزارت ارتباطات می داند.

گفتنیست جلسات رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم از دیروز در مجلس شورای اسلامی آغاز شده و احتمالاً اوایل هفته آینده به پایان خواهد رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آرخا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام شرکت شما سمت مطهری شاهین شهر خدمات داره
پاسخ: بله در مطهری شهر شاهین شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone