تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  2. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  3. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42394.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

ولادیمیر پوتین: پیشتازان عرصه هوش مصنوعی حاکمان جهان خواهند بود

رقابت جهانی برای توسعه هوش مصنوعی اخیرا وارد مراحل تازه ای شده و همین امر نگرانی های زیادی را به دنبال داشته. یکی از افراد دل نگران نیز ظاهرا ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه است ...

رقابت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - جهانی برای توسعه هوش مصنوعی اخیرا وارد مراحل تازه - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ای شده و همین امر نگرانی های زیادی را به دنبال داشته. یکی از افراد دل نگران نیز ظاهرا ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه است که به تازگی لب به سخن گشوده - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - و در این باره اظهار - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - عقیده کرده.

وی که برای جمعی از دانش آموزان روس سخنرانی می کرد در صحبت هایش پیش بینی نمود هر کشوری که در زمینه تحقیقات هوش مصنوعی پیشتاز باشد بر امور جهان سلطه پیدا خواهد کرد.

خبرگزاری راشا تودی به نقل از پوتین آورده است:

هوش مصنوعی همان آینده است، نه فقط برای روسیه که برای تمامی بشریت. هوش مصنوعی مملو از فرصت های عظیم است و در عین حال تهدیداتی را با خود به همراه دارد که به سختی می توان پیش بینی شان کرد. هرآنکس که در این زمینه پیشتاز باشد فرمانروا و حاکم دنیا خواهد بود.

در سال های اخیر توسعه هوش مصنوعی به یکی از نگرانی ها در عرصه امنیت بین الملل بدل شده. در واقع چین و آمریکا (و نه روسیه) هستند که هم اکنون در خط مقدم این جبهه حضور دارند و حتی چین اخیرا اعلام کرده که می خواهد تا سال ۲۰۳۰ میلادی به سردمدار جهان در این عرصه بدل شود. لذا بسیاری از تحلیلگران ابراز نگرانی کرده اند که مبادا آمریکا از رقیب خود عقب بماند و برنامه های ترامپ برای حذف بودجه تحقیقات در این عرصه نیز بر نگرانی ها در این باره افزوده است.

چین اعلام کرده که تا سال ۲۰۳۰ میلادی به سردمدار جهان در این عرصه بدل می شود

از سوی دیگر اما باور کلی بر این است که هوش مصنوعی میتواند در نهایت باعث بهبود اقتصاد در برخی حوزه ها از جمله صنایع و - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تحقیقات پزشکی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - شود. تکنولوژی هوش مصنوعی همچنین در زمینه پیکار و جنگ نیز سودمند واقع می شود و می توان از آن برای توسعه تسلیحات سایبری و کنترل ابزارهای خودکاری نظیر پهپاد - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - استفاده نمود.

با در نظر داشتن - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - آنچه گفته - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - شد هم اکنون هم چین و هم آمریکا در حال تحقیق روی این تکنولوژی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - هستند و پوتین نیز در سخنرانی روز جمعه خود پیش بینی نمود جنگ های آینده عرصه رویارویی پهپادهاست. وقتی تسلیحات خودکار کشوری توسط دیگری - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نابود شود بازنده چاره دیگری جز تسلیم شدن نخواهد داشت.

اخیرا ایلان ماسک با همراهی ۱۱۶ تن دیگر از سران حوزه تکنولوژی درخواستی را برای سازمان ملل متحد ارسال کردند و در آن خواستار وضع قوانین تازه در مورد نحوه توسعه تسلیحات سایبری شدند.

اما شکل گیری رقابت تسلیحات هوش مصنوعی لزوما به معنای چیرگی یک برنده بر تمامی عرصه ها نخواهد بود و پوتین با اشاره این موضوع خاطر نشان کرد که روسیه هیچگاه خواستار سلطه یک کشور - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بر این عرصه نبوده و درمقابل اعلام نمود:

اگر ما در زمره رهبران این عرصه قرار بگیریم دانش خود را با کل دنیا به اشتراک می گذاریم درست همانطور که امروز تکنولوژی های هسته ای مان را با جهانیان به اشتراک می گذاریم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone