تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24385.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی ایسر از صندلی گیمینگ Predator Thronos Air؛ تخت پادشاهی 14 هزار دلاری

ایسر از صندلی گیمینگ خود به نام ایسر Predator Thronos Air رونمایی کرد. این صندلی که بیشتر شبیه تخت پادشاهی است تا یک صندلی گیمینگ، از قابلیت ماساژ برخوردار بوده و 14 هزار دلار قیمت دارد. ...

ایسر از صندلی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - گیمینگ خود به نام ایسر Predator Thronos Air رونمایی کرد. این صندلی که بیشتر شبیه تخت پادشاهی است تا یک صندلی گیمینگ، از قابلیت ماساژ برخوردار بوده و 14 هزار دلار قیمت دارد.

ساختار صندلی گیمینگ Predator Thronos Air از استیل تشکیل شده که غوطه ور شدن گیمر - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - در بازی را تضمین می کند. این صندلی گیمینگ قابلیت نصب سه مانیتور را داشته و محل قرارگیری موس و کیبورد نیز قابل تنظیم است.

برای راحتی هر چه بیشتر گیمر محلی برای استراحت پاهای وی تعبیه شده است. همچنین می توان کابل ها را به کمک سیستم مدیریت پیچیده کابل این صندلی از دید پنهان کرد. می توان نگهدارنده لیوان، دوربین و هاب را در قالب لوازم جانبی به این صندلی اضافه کرد.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران

صندلی گیمینگ Predator Thronos Air ظاهراً هیچ کم و کسری نداشته و فقط باید سیستم گیمینگ، مانیتورها و کیبورد را به آن اضافه کرد. در این صورت قیمت تمام شده برای داشتن یک تجربه بی نظیر حدوداً - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - 20 - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - هزار دلار تمام خواهد - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - شد.

اگر خاطرتان باشد شهریور ماه سال پیش ایسر در نمایشگاه ایفا 2018 از صندلی گیمینگ 30 - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - هزار دلاری Predator Thronos رونمایی کرد. این - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - محصول قابلیت - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - های بیشتری نسبت - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - به Predator Thronos Air دارد.

صندلی گیمینگ Predator Thronos - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - از موتوری بهره مند است که - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - می تواند صندلی با کل تجهیزاتش را 140 درجه بچرخاند. کاربر برای استفاده از این صندلی می بایست آنرا در طبقه همکف با توانایی تحمل 325 کیلوگرم وزن نصب می کرد.

داشتن صندلی گیمینگ آرزوی هر گیمری است. این صندلی ها در بازی های رانندگی و شبیه ساز پرواز بیشترین کاربرد را دارند. صندلی های گیمینگ ارزان قیمت تری هم در بازار وجود دارد ولی تنها تعداد معدودی از آنها توانایی مقابله با محصولات Thronos ایسر را دارند.

صندلی گیمینگ Predator Thronos Air در - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - سه ماهه پایانی سال جاری میلادی در اروپا و آمریکای شمالی به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone