🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  2. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  4. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  5. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19759.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

ادعای یک شرکت امنیتی: هکرهای ایرانی دسترسی به سیستم‌های هک شده را می‌فروشند

شرکت امنیتی «Crowdstrike» اخیرا در گزارشی مدعی شده که هکرهای منتسب به ایران در حال فروش دسترسی به شبکه شرکت‌ها در فروم‌های هک هستند. طبق گفته این کمپانی، این گروه از اسم رمز «Pioneer Kitten» ...

شرکت امنیتی «Crowdstrike» اخیرا در گزارشی مدعی شده که هکرهای منتسب به ایران در حال فروش دسترسی به شبکه شرکت‌ها در فروم‌های هک هستند.

طبق گفته این کمپانی، این گروه از اسم رمز «Pioneer Kitten» استفاده می‌کند که نام جایگزین گروهی به نام «Fox Kitten» یا «Parasite» است. - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کازرون استان فارس - این گروه که Crowdstrike مدعی شده ایرانی است، در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ در حال حمله سایبری به شبکه‌های - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کازرون استان فارس - شرکت‌ها با آسیب‌پذیری‌های موجود در VPN و تجهیزات شبکه مانند موارد زیر بوده‌اند:

  • VPN سازمانی «Connect» - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کازرون استان فارس - شرکت «Pulse Secure»
  • سرور VPN شرکت «Fortinet» با سیستم عامل «FortiOS»
  • سرورهای VPN شرکت «Palo Alto Networks»
  • سرورهای «ADC» و دروازه‌های شبکه شرکت «Citrix»
  • متعادل‌کننده‌های بار شبکه‌های «Big-IP» شرکت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کازرون استان فارس - «F5»

هکرهای منتسب به ایران با استفاده از آسیب‌پذیری‌های بالا توانسته‌اند به شبکه نفوذ کنند، در آن در پشتی (Backdoor) قرار دهند و سپس امکان دسترسی به شبکه را - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کازرون استان فارس - برای سایر گروه‌های هکری منتسب به ایران مانند «Shamoon» و «Oilrig» فراهم کنند.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کازرون استان فارس

گروه‌های دیگر از دسترسی اولیه گروه Pioneer - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کازرون استان فارس - Kitten استفاده کرده و از کدهای مخرب و بدافزارهای پیشرفته برای دسترسی به دیتای بیشتر استفاده می‌کنند و توسط آن‌ها، اطلاعات محرمانه را سرقت می‌کنند. در گزارش امروز به این موضوع اشاره شده که این گروه هکری، این دسترسی را از ژوئیه ۲۰۲۰ در فروم‌ها به سایر گروه‌ها می‌فروشد.

به اعتقاد Crowdstrike، این گروه در حال افزایش راه‌های کسب درآمد خود است و می‌خواهد از دسترسی‌هایی که ارزش چندانی برای حامیان آن‌ها ندارند نیز درآمد داشته باشند. این کمپانی مدعی شده که این هکرها به کمپانی‌ها و سازمان‌های دولتی بخش‌های فناوری، دفاعی و سلامتی در ایالات متحده آمریکا و کشورهای عربی در خاورمیانه حمله می‌کنند.

در حال حاضر بزرگترین مشتریان برای چنین دسترسی‌های اولیه‌ای که گروه‌های مختلف ایجاد می‌کنند، گروه‌های توسعه باج‌افزار هستند و می‌توانند از این راه به کمپانی‌های بزرگ حمله کرده و درآمد بالایی داشته باشند، البته امکان درخواست مبلغ کم از سوی آن‌ها نیز وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone