🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  5. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23173.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

اپلیکیشن طراحی ادوبی با نام Fresco برای سرفیس پرو ایکس منتشر می‌شود

اپلیکیشن طراحی Adobe Fresco که تا پیش از این فقط برای آیپد توسعه داده شده بود، در راه سرفیس پرو ایکس است. مایکروسافت در کنفرانس امروز عصر خود قدرت اپلیکیشن فوق را توسط یک طراح ...

اپلیکیشن طراحی Adobe Fresco که تا پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اسالم استان گیلان - از این فقط برای آیپد توسعه داده شده بود، در راه سرفیس پرو ایکس است.

مایکروسافت در کنفرانس امروز - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اسالم استان گیلان - عصر خود قدرت اپلیکیشن فوق را توسط یک طراح حرفه ای ادوبی به تصویر کشید. او با استفاده از قلم سرفیس اسلیم پن و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اسالم استان گیلان - به لطف قدرت سخت افزاری پردازنده جدید ARM در سرفیس پرو ایکس، پرتره زیبایی خلق کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اسالم استان گیلان

اپلیکیشن Fresco توسط ادوبی به نحوی توسعه داده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اسالم استان گیلان - شده تا طراحان حرفه ای و آماتور بتوانند به کمک آن نقاشی هایی زیبا حلق کنند. این اپلیکیشن - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اسالم استان گیلان - با تکیه بر هوش مصنوعی اختصاصی ادوبی به نام Sensei افکت روغن و آب رنگ را به شکلی طبیعی در می آورد.

مایکروسافت مدعی شده به کمک اپلیکیشن مورد بحث و قدرت سخت افزاری سرفیس پرو ایکس هر کسی می تواند به یک نقاش حرفه ای تبدیل شود.

اپلیکیشن Fresco در آینده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اسالم استان گیلان - نزدیک به سرفیس پرو ایکس خواهد آمد ولی هنوز تاریخ - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اسالم استان گیلان - عرضه دقیق آن مشخص نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone