🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  2. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17539.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

طرح سناتورهای آمریکایی برای خارج کردن کلید قطع اینترنت از دست ترامپ

سناتورهای جمهوری خواه و دموکرات «رند پال»، «رون وایدن» و «گری پیترز» طرحی دو حزبی با عنوان «قانون انفصال کلید قطع اینترنت ۲۰۲۰» را معرفی کردند که امکان کنترل اینترنت را از دستان ترامپ خارج ...

سناتورهای جمهوری خواه و دموکرات «رند پال»، - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پاوه استان کردستان - «رون وایدن» - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پاوه استان کردستان - و «گری پیترز» طرحی دو حزبی با عنوان «قانون انفصال کلید قطع اینترنت ۲۰۲۰» را معرفی کردند که امکان کنترل اینترنت را از دستان ترامپ خارج می‌کند.

به گفته سناتورهای مذکور این قانون برای حراست از متمم‌‌های اول و چهارم قانون اساسی مانع این می‌شود که ریس جمهور با تکیه بر اختیارات اضطراری به - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پاوه استان کردستان - صورت یکجانبه کنترل اینترنت  و دیگر ابزارهای ارتباطی را در درست گرفته یا آنها را قطع کند.

در اصلاحیه‌هایی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پاوه استان کردستان - که در دوران جنگ جهانی دوم به بخش ۷۰۶ قانون ارتباطات ۱۹۳۴ آمریکا اضافه شد کنگره به دولت اجازه داد که در صورت صلاحدید رییس جمهور و برای حفاظت از امنیت ملی کنترل تمام ایستگاه‌ها و اماکن ارتباطی را در دست گرفته و حتی از دسترس خارج کند.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پاوه استان کردستان

در آن زمان امکانات ارتباطی برای شهروندان اهمیت - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پاوه استان کردستان - چندانی نداشت اما با گذشت زمان و تنیده شدن تار و پود زندگی مدرن در ابزارهای - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پاوه استان کردستان - ارتباطی هشدارهایی در - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پاوه استان کردستان - مورد امکان سوءاستفاده از این اختیارت شنیده می‌شد. در صورتی که دولت تصمیم به استفاده از این اختیار - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پاوه استان کردستان - بگیرد زندگی شهروندانی که برای انجام امور روزمره به موبایل، اینترنت، کامپیوتر و دیگر دستگاه‌‌ها تکیه دارند، از اساس مختل خواهد شد و از اینرو سناتورها تصمیم به محدود کردن اختیارات دولت ترامپ گرفته‌اند.

طرح سناتورها بخش ۷۰۶ قانون را به گونه‌ای اصلاح می‌کند که نه تنها دولتمردان و به ویژه رییس جمهور قدرت قطع اینترنت را نداشته باشند، بلکه میزان نظارت آنها بر کانال‌‌های ارتباطی و اطلاعات حساس شهروندان نیز محدود خواهد - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پاوه استان کردستان - شد.

قانون انفصال کلید قطع اینترنت به گونه‌ای تنظیم شده که حتی در شرایط اضطرار ملی هم قدرت دولت برای پیاده‌سازی طرح‌‌های مورد نظر در زمینه ارتباطات با نمایندگان مردم در کنگره تعادل پیدا خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone