🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18894.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات گوشی ایسوس راگ فون ۵ افشا شد: موبایلی با ۱۶ گیگابایت رم

گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون ۵ به علت دریافت تاییدیه در چین، احتمالا در آینده نزدیک معرفی می‌شود. امروز این دستگاه در دیتابیس بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده که مشخصات آن را افشا می‌کند. طبق توییتی ...

گوشی گیمینگ ایسوس راگ - تعمیرات لباسشویی سام در شهر صومعه سرا استان گیلان - فون ۵ به علت دریافت تاییدیه در چین، احتمالا در آینده نزدیک معرفی می‌شود. امروز این دستگاه در دیتابیس بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده که مشخصات - تعمیرات لباسشویی سام در شهر صومعه سرا استان گیلان - آن را افشا می‌کند.

طبق توییتی جدید، این دستگاه با شماره مدل - تعمیرات لباسشویی سام در شهر صومعه سرا استان گیلان - ASUS_I005DA در این بنچمارک ظاهر شده و - تعمیرات لباسشویی سام در شهر صومعه سرا استان گیلان - از جدیدترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد. این تراشه با اسم رمز «lahaina»، توسط ۱۶ گیگابایت رم همراهی می‌شود.

ایسوس راگ فون ۵ با این مشخصات فنی و همچنین سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱، توانسته در این بنچمارک به ترتیب در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای امتیاز ۱۱۲۵ و ۳۷۱۴ را - تعمیرات لباسشویی سام در شهر صومعه سرا استان گیلان - کسب کند. در گذشته - تعمیرات لباسشویی سام در شهر صومعه سرا استان گیلان - نسخه دیگری از این دستگاه در گیک‌بنچ رویت شده بود که البته تنها ۸ گیگابایت رم داشت.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر صومعه سرا استان گیلان

طبق اطلاعات موجود در TENAA، این گوشی هوشمند ابعادی برابر ۱۷۲.۸۳۴ در ۷۷.۲۵۲ در ۱۰.۲۹ میلی‌متر دارد و از نمایشگر ۶.۷۸ اینچی بهره می‌برد. این احتمال وجود دارد که گوشی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر صومعه سرا استان گیلان - گیمینگ آینده ایسوس به پنل OLED با رفرش ریت بالا مجهز شود.

طبق تاییدیه 3C، ایسوس برای گوشی راگ فون ۵ یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی درنظر می‌گیرد که از فناوری شارژ ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند. بر اساس تصاویر گذشته، این محصول احتمالا روی پنل پشتی خود از نمایشگر دوم بهره می‌برد و ایسوس برای بهینه‌سازی عملکرد این دستگاه در زمینه اجرای بازی‌ها با «Tencent Games» همکاری می‌کند.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر صومعه سرا استان گیلان

در حال حاضر ایسوس درباره تاریخ رونمایی از این گوشی اطلاعاتی منتشر نکرده، با این حال - تعمیرات لباسشویی سام در شهر صومعه سرا استان گیلان - شایعات از معرفی آن در ماه جاری میلادی خبر می‌دهند. انتظار می‌رود در آینده اطلاعات و همچنین تصاویر بیشتری از این گوشی گیمینگ افشا شود.

این کمپانی سال گذشته میلادی از گوشی راگ فون ۳ - تعمیرات لباسشویی سام در شهر صومعه سرا استان گیلان - با چیپ اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس رونمایی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر صومعه سرا استان گیلان - کرد که - تعمیرات لباسشویی سام در شهر صومعه سرا استان گیلان - در بالاترین نسخه از ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این محصول رقیب گوشی گیمینگ لنوو Legion Phone Duel‌ محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone