🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  2. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  4. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36555.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ و دو شرکت بزرگ دیگر به تبانی برای افزایش قیمت رم متهم شدند

یک موسسه حقوقی در آمریکا سه کمپانی سامسونگ ، Hynix و Micron three؛ از تولید کنندگان بزرگ DRAM را به محدود کردن عرضه رم به منظور افزایش قیمت ها متهم کرده است. این شکایت که توسط موسسه Hagens Berman در ...

یک موسسه حقوقی در آمریکا سه کمپانی سامسونگ ، Hynix و Micron three؛ از تولید کنندگان بزرگ DRAM را به محدود کردن عرضه رم به - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - منظور افزایش قیمت ها متهم کرده است.

این شکایت که توسط موسسه Hagens Berman در دادگاه منطقه ای کالیفرنیا ثبت شده، با تاکید بر افزایش قیمت های - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دیوایس های بهره مند از DRAM به خاطر تبانی این شرکت ها، به دنبال اخذ غرامت برای کسانی است که از جولای 2016 تا فوریه 2018 دستگاه های مجهز به این قطعات را خریداری کرده اند.

DRAM قطعه سخت افزاری بسیار متداولی است و در اغلب دستگاه های الکترونیکی از قبیل موبایل، لپ تاپ و کامپیوتر به کار می رود. این سه شرکت بخش عمده ای از تولید DRAM را در دست داشته و در سال 2017 حدود 96 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده اند.تعمیرات مایکروفر الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقیاسناد اولیه نقل شده شامل بازرسی های مستقلی است که توسط Hagens Berman صورت گرفته و طی آن به شواهد توافق این شرکت ها برای کاهش عرضه DRAM دست پیدا کرده است.

بر این اساس قیمت قطعات مذکور در سال 2017 حدود 47 درصد افزایش پیدا کرده که در سی سال اخیر بی سابقه است. این در حالی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - است که تا پیش از - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - آن بهای DRAM از 2012 تا 2017 هر ساله حدود سه درصد و بین سال های 1978 - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تا 2020 به صورت میانگین 33 درصد کاهش پیدا کرده است.

البته یکی از دلایل افزایش قیمت می تواند به هجوم شدید استخراج کنندگان ارزهای مجازی به بازار سخت افزار برگردد که به نایاب شدن کارت های گرافیک نیز منجر شده بود. این مساله باعث شد که در سال - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - گذشته تقاضا برای خرید DRAM بیش از هفتاد درصد رشد داشته باشد.

از سوی دیگر موسسه حقوقی مذکور تا کنون شکایت های بسیاری را علیه کمپانی بزرگی نظیر اپل، فیسبوک، تسلا، هتل های زنجیره ای بزرگ، BMW و غیره ثبت کرده؛ برای مثال Hagens Berman در سال 2006 پس از پیگیری پرونده ای مشابه - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - در مورد DRAM بیش از 300 میلیون دلار در دادگاه برنده شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone