🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  2. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36531.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

ساعت‌ هیبریدی جدید ال جی عمر باتری ۱۰۰ روزه دارد

به تازگی گزارش شده که شرکت ال جی قصد دارد از ساعت‌ هیبریدی جدید خود رونمایی کند. این ساعت‌ها قرار است از سیستم عامل Wear OS گوگل (که پیش از این Android Wear نام داشت) استفاده کنند. به احتمال ...

به تازگی گزارش شده که شرکت ال جی قصد دارد از ساعت‌ هیبریدی جدید خود رونمایی کند. این ساعت‌ها قرار است از سیستم عامل Wear OS گوگل (که پیش از این Android Wear نام داشت) استفاده کنند. به احتمال قوی شرکت کره‌ای این پوشیدنی‌های جدید خود را روز دهم اردیبهشت ماه امسال معرفی خواهند کرد.

به نظر می‌رسد که پوشیدنی‌های جدید ال جی، ساعت‌های هیبریدی ضد آبی هستند که قابلیت‌های گجت‌ هوشمند را با ساعت‌ مکانیکی ترکیب کرده - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و از خصوصیت‌های مناسب هر دو مدل بهره گرفته‌اند. به همین - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دلیل است که این ساعت‌های‌ ساخته شده از استیل، عقربه‌های فیزیکی داشته و در عین حال قادرند اپلیکیشن‌های مختلف را تحت سیستم عامل Wear OS گوگل باز کنند.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

عمر باتری بالا یکی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - از خصوصیات - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - قابل توجه و ممتاز این ساعت نسبت به دیگر پوشیدنی‌های موجود در بازار به شمار می‌رود. ال جی ادعا می کند که - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - با یک بار شارژ کردن، می توان از این ساعت ۱۰۰ روز استفاده نمود، البته در صورتی که سیستم عامل این موبایل به طور کامل خاموش باشد. ناگفته نماند اگر باتری ۲۴۰ میلی آمپر ساعتی این گجت به طور کامل تخلیه شود نیز این گجت می تواند تا ۴ روز به فعالیت خود ادامه دهد.

ساعت هیبریدی جدید ال جی قرار است که از یک نمایشگر ۱.۲ اینچی دایره‌ای با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل بهره می‌برد. ضمن اینکه این گجت‌ها احتمالاً - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - از چیپست اسنپدراگون ۲۱۰۰، ۷۶۸ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برند. پشتیبانی از وای فای، بلوتوث ۴.۲ از دیگر مشخصه‌های این گجت به شمار می‌رود. با - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - این مشخصات به نظر نمی‌رسد که ساعت جدید ال جی از قابلیت‌هایی نظیر اینترنت شبکه‌ی موبایل GPS و NFC پشتیبانی کند.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

طراحی این گجت‌ها نیز ترکیبی از ساعت‌های قبلی ال جی به شمار می‌رود و به نظر می‌رسد المان‌هایی از مدل‌های «اسپورت» و «استایل» را در خود داشته باشند و اندازه‌‌ای ۱۲.۹*۴۵.۴*۴۵.۵ میلیمتری را برای آنها رقم بزند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone