🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  5. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42733.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

ال جی: توانایی های صوتی V30 بی نظیر خواهند بود [به روز رسانی با تصویر زنده]

کمپانی ال جی امروز با انتشار تصاویر جدیدی، درباره ویژگی های صوتی پرچمدار بعدی خود «V30» توضیحاتی ارائه داد و عنوان کرد موبایل مذکور، نسل بعدی توانایی های صوتی را به همراه دارد که در ...

کمپانی ال جی امروز با انتشار تصاویر جدیدی، درباره ویژگی های صوتی پرچمدار بعدی خود «V30» توضیحاتی ارائه داد و عنوان کرد موبایل مذکور، نسل بعدی توانایی های صوتی را به همراه دارد که در میان اسمارت فون های موجود بی نظیر خواهند بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان

بنا به گفته های شرکت سازنده V30 برای تبدیل داده های - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - صوتی دیجیتال به آنالوگ، از نسخه جدید فناوری «Hi-Fi Quad DAC» که در V20 هم وجود داشت بهره برده، که طی همکاری با کمپانی «ESS Technology» در کالیفرنیا توسعه یافته است.

ال جی در توسعه V30 نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - با کمپانی Bang & Olufsen همکاری داشته است

فناوری جدید با ارائه فیلترهای دیجیتال و حالت های از پیش تنظیم شده، امکان شخصی سازی تجربه صوتی را فراهم کرده و صدای باکیفیت و شفافی را - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - (حتی با هدفون های معمولی) ارائه می کند. اسکرین شات های رسمی ال جی (تصویر بالا) نیز گفته های کمپانی را تأیید کرده و از وجود گزینه های شخصی سازی جالب توجهی خبر می دهند.

لازم به ذکر است که شرکت کره ای در همکاری با کمپانی انگلیسی «MQA Ltd» قابلیت استریم صوتی با کیفیت بالا را نیز در V30 فراهم کرده، و علاوه بر توانایی های پخش صدا، در زمینه ضبط اصوات نیز با دست پر وارد میدان شده و به گفته ال جی، دامنه وسیعی از صداها «از زمزمه تا رعد و برق» را بدون کوچکترین تغییری ضبط می کند.

در کنار موارد فوق، - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ال جی در پرچمدار جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - خود نیز به همکاری با شرکت دانمارکی «Bang & Olufsen» ادامه داده که تجربه صوتی V30 را بهبود بخشیده است. همچنین لازم به ذکر است که مانند موبایل V20، در - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - جعبه V30 نیز یک ایرفون با کیفیت - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - B&O وجود خواهد داشت.

 

به روز رسانی:

در حالی که سه روز بیشتر تا مراسم رونمایی رسمی از موبایل پرچمدار ال جی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - V30 باقی نمانده، تصویر زنده ای منتسب به این فبلت فاش شده که در زیر مشاهده می کنید:

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone