🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  3. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22582.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

جهرمی: آزادسازی فرکانس‌های دست صدا و سیما سخت‌تر از آزادی خرمشهر نیست

«محمد جواد آذری جهرمی» امروز (۱۸ فروردین) در لایو اینستاگرام با مردم درباره کیفیت و سرعت اینترنت خانگی، موبایل و همچنین موضوعاتی چون فرکانس‌های ۷۰۰ و ۸۰۰ که فعلا در اختیار صدا و سیما است ...

«محمد جواد آذری جهرمی» امروز (۱۸ فروردین) در لایو اینستاگرام با مردم درباره کیفیت و سرعت اینترنت خانگی، - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هشتپر استان گیلان - موبایل و همچنین موضوعاتی چون فرکانس‌های ۷۰۰ و ۸۰۰ که فعلا در - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هشتپر استان گیلان - اختیار صدا و سیما است و فیلترینگ تلگرام و همچنین شرایط پهپاد پستی «سجاد» صحبت کرد.

جهرمی ضمن - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هشتپر استان گیلان - اشاره به اعطای ۱۰۰ گیگابایت اینترنت خانگی به کاربران اعلام کرد که در حال تلاش برای راه‌اندازی شبکه VDSL برای کلیه مشترکین - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هشتپر استان گیلان - اینترنت خانگی هستند تا سرویس VDSL بدون هزینه اضافی (مگر هزینه خرید مودم لازم برای استفاده از این سرویس) برای مشترکین فعال شود. در واقع وزیر ارتباطات رسماً اعلام کرد که قیمت سرویس VDSL با سرویس ADSL تفاوتی نخواهد داشت.

او می‌گوید آنها قصد دارند برای فاز اول این پروژه ۸۵۰ هزار پورت در تهران و قم راه‌اندازی کنند تا مشترکین بتوانند به تجربه اینترنت پرسرعت خانگی دست پیدا کنند. او ابراز امیدواری کرد که این پروژه تا پایان اردیبهشت فاز اول - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هشتپر استان گیلان - خود را به اتمام برساند.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هشتپر استان گیلان

جهرمی اما در مورد کیفیت خدمات اینترنت موبایل و چرایی عدم اعطای اینترنت رایگان در این بستر نیز با مردم صحبت کرد. به گفته وزیر ارتباطات لود شبکه همراه اول در روز نخست اسفند ماه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هشتپر استان گیلان - (پیش از اوج شیوع کرونا) ۶.۸ پتابایت بوده و در آخر اسفند ماه به ۹.۵ پتابایت رسیده است. به گفته جهرمی این رقم دیروز ۱۱ پتابایت را هم رد کرده است و شبکه همراه اول با باند فرکانسی حاضر نهایتا تا همین ۱۱ پتابایت - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هشتپر استان گیلان - ظرفیت دارد:

«دیگر جایی برای اعطای اینترنت - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هشتپر استان گیلان - رایگان و حتی ارائه سرعت و کیفیت بهتر باقی نمی‌ماند مگر با آزادسازی فرکانس‌های ۷۰۰ و ۸۰۰ که در دستان صدا و سیما است. دیروز نامه‌ای به ریاست جمهوری نوشتیم - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هشتپر استان گیلان - و شرح شش سال تلاش وزارت ارتباطات برای دریافت این فرکانس‌ها را کامل ارائه کردیم و امیدواریم با مساعدت این سازمان و ستاد ملی بحران کرونا، بتوانیم فرکانس‌ها را بگیریم تا - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هشتپر استان گیلان - به بهبود شبکه ارتباطی موبایل کشور سرانجام شود. در هر حال اگر بخواهم شوخی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هشتپر استان گیلان - کنم، آزادسازی فرکانس‌های دست صدا و سیما سخت‌تر از آزادی خرمشهر نیست.»

به گفته جهرمی اگر شبکه موبایل ظرفیت آزاد داشت آنها روی این شبکه افزایش سرعت را لحاظ می‌کردند - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هشتپر استان گیلان - ولی در حال حاضر کاری از دست‌شان برنمی‌آید چرا که ظرفیت این شبکه پر شده است.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هشتپر استان گیلان

جهرمی در این لایو اینستاگرامی همچنین خبر داد که با وضعیت حال حاضر شیوع کرونا و قرنطینه خانگی مردم، ۷.۵ درصد خرید خُرد مردم از طریق فضای مجازی صورت می‌گیرد و او این آمار را آماری مناسب برای اقتصاد کشور دانست.

وزیر ارتباطات در دقایق پایانی گفتگوی خود با مردم به پرسش و پاسخ با کاربران پرداخت و در این بین در پاسخ به کاربری درباره فیلترینگ تلگرام گفت: «رفع فیلتر این پیام‌رسان دست من نیست وگرنه فیلترینگ تلگرام ضربه بزرگی به شبکه ارتباطاتی کشور ما زده چرا که بسیاری از دیتاها بر بستر VPN رد - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هشتپر استان گیلان - و بدل می‌شوند. اگر دست من بود فیلترینگ تلگرام را برمی‌داشتم.»

جهرمی همچنین خبر از آمادگی فعالیت‌های پهپاد پستی در زمینه ضدعفونی کردن معابر و یا ارسال مرسولات داد ولی تاکید کرد که آنها در حال حاضر به دنبال اخذ مجوزهای لازم برای پرواز این پهپادها هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone