🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  4. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22583.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

نماوا و فیلیمو از انجمن صنفی VOD کشور خارج شدند

اگرچه مدت‌هاست شنیده می‌شود که فیلیمو و نماوا حضوری رسمی در انجمن صنفی VOD ندارند، اما بالاخره شب گذشته (۱۷ فروردین) این دو شرکت در بیانیه‌ای مشترک به طور رسمی خروج خود را از این ...

اگرچه مدت‌هاست شنیده - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - می‌شود که فیلیمو و نماوا حضوری رسمی در انجمن صنفی VOD ندارند، اما بالاخره شب - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - گذشته - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - (۱۷ فروردین) این دو شرکت در بیانیه‌ای مشترک به طور رسمی خروج خود را از این انجمن اعلام کردند.

فیلیمو و نماوا می‌گویند که به دنبال برخی مصاحبه‌ها، اطلاع‌رسانی‌های نادرست و انتشار آمار غیرواقعی از سوی برخی اعضای انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدیوی آنلاین کشور، ضمن توضیح روند فعالیت این صنف، به طور رسمی کناره‌گیری‌شان را از عضویت، فعالیت و هرگونه تصمیم‌گیری در این - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - صنف اعلام می‌کنند.

آنطور که به نظر می‌آید مصاحبه‌های اخیر «محمد صراف» که به عنوان مدیرعامل این انجمن شناخته می‌شود،‌ - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - باعث اعلام خروج رسمی بزرگترین بازیگران حوزه VOD در کشور شده است. آخرین مصاحبه‌های رسانه‌ای وی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - پیرامون طرح اکران اینترنتی آثار سینمایی کشور در - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - قالب طرح «سینما آنلاین» - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - بوده و در - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - این طرح قرار بوده که پلتفرم «فیلمنت» (پلتفرمی که خود صراف مدیریت آن را بر عهده دارد) به عنوان تجمیع کننده لینک آثار سینمایی اکران نشده و متقاضی برای اکران اینترنتی شناخته شود. همچنین پاره‌ای از آمارهای ارائه شده درباره کنسرت‌های آنلاین - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - نیز توسط صراف گفته شده که به نظر می‌آید مورد تایید مدیران مجموعه‌های دیگر نیست.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر بندر انزلی استان گیلان
توییت مدیرعامل مجموعه صبا ایده، مالک آپارات و فیلیمو

گفتنیست این موضوع که مدیریت این انجمن به دستان یکی از مدیران عامل بازیگر نه چندان قدرتمند حوزه سپرده شده نیز در سال‌های اخیر مورد بحث قرار گرفته بود.

در بیانیه مشترک فیلیمو و نماوا ضمن اشاره به زمان آغاز فعالیت این انجمن (که در نیمه دوم سال ۹۶ بود) تاکید شده که هدف ایجاد این انجمن ساختن  یک تشکل صنفی منسجم برای پیشبرد چندجانبه صنعت VOD و IPTV در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی بوده اما آنها بر این باور هستند که انجمن هم‌اکنون از نظم و ترتیب و همچنین اهداف اصلی خود دور شده است:

«با عدم تشکیل جلسات انجمن و تغییرات گسترده حوزه VOD و IPTV که در مدت کوتاهی به صورت موازی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - رقم خورد، عملا انجمن نه کارایی تعریف شده را داشت و نه از - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - سوی اعضای فعال آن به رسمیت شناخته می‌شد. تا اندازه‌ای که در همان دوره نیز کناره‌گیری فیلیمو و نماوا به صورت شفاهی به اعضای انجمن اطلاع رسانی شده بود.

در حال حاضر و بعد از گذشت حدود سه سال از تشکیل انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدیوی آنلاین، با توجه به شرایط مطرح شده و نیز - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - برخی اظهارنظرهای غیرکارشناسی از سوی برخی اعضای انجمن، فیلیمو و نماوا با اعلام کناره‌گیری رسمی، - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - هرگونه فعالیت صنفی در این انجمن را رد می‌کنند. همچنین با توجه - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - به اینکه مدت طولانی است دخل و تصرفی در امور انجمن از - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - سوی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - فیلیمو و نماوا صورت نگرفته، هرگونه اظهار نظر از سوی اعضای انجمن در خصوص تصمیم‌گیری‌های جدید یا اعلام آمار - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - و اطلاعات در حوزه سینما و فرهنگ مورد تایید این دو پلتفرم فعال در حوزه VOD نخواهد بود. »

از آنجایی که اخیرا صدا و سیما با سازمان ساترا (سازمان تنظیم‌ مقررات صوت و تصویر فراگیر) روی فعالیت VODها نظارت دارد و مجوزهای اولیه مربوطه را برای آنها - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - صادر کرده است، به نظر می‌رسد که وجود انجمن صنفی VOD کشور در این مارکت یک موازی‌کاری باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone