🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  2. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  3. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  4. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  5. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28762.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی بلک ویو از دو گوشی مستحکم و قدرتمند

تلفن های هوشمند با وجود پیشرفت های چشمگیر در زمینه سخت افزار داخلی، طراحی خارجی و البته کیفیت و امکانات دوربین، همواره از مشکل ظرافت و آسیب پذیری که اتفاقاً در سال های اخیر بیشتر ...

تلفن های هوشمند - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مینودشت استان گلستان - با وجود پیشرفت های چشمگیر در زمینه سخت افزار داخلی، طراحی خارجی و البته کیفیت و امکانات دوربین، همواره از مشکل ظرافت و آسیب پذیری که اتفاقاً در سال های اخیر بیشتر هم شده، رنج می برند و کاربران - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مینودشت استان گلستان - نیز دائماً نگران از دست دادن گوشی محبوب خود (که در شرایط - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مینودشت استان گلستان - کنونی کشور ما حاصل دسترنج چندین - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مینودشت استان گلستان - ماهه آنهاست) با کوچک‌ترین ضربه ها هستند.

در این بین خریدار دو راه دارد؛ یا یک کیس محافظ مستحکم برای گوشی خود تهیه کند، که ممکن است ظاهر آن - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مینودشت استان گلستان - را خراب کرده و حتی در بعضی مواقع نتواند ضربات را به خوبی دفع کند، یا اینکه به سراغ نسخه - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مینودشت استان گلستان - های جان سخت گوشی های موجود و تلفن هایی برود که از ابتدا برای مواجهه با شرایط نگهداری و استفاده بی رحمانه توسعه یافته اند.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مینودشت استان گلستان

البته بسیاری از کاربران راه دوم را به خاطر ظاهر نه چندان زیبا و سخت افزار متوسط - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مینودشت استان گلستان - رو به پایین گزینه های موجود انتخاب نمی کنند؛ اما حالا کمپانی Blackview از دو محصول جدید رونمایی کرده که با قابلیت های به روز و بدنه مقاوم، احتمالاً نظر بسیاری - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مینودشت استان گلستان - از کاربران را تغییر خواهند داد.

BV9700 Pro به عنوان پرچمدار جدید بلک ویو، با الهام از ربات های فیلم تبدیل شوندگان طراحی شده و از نمایشگر کشیده 5.84 اینچی بهره - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مینودشت استان گلستان - می برد. این گوشی با برخورداری از پردازنده هشت هسته ای مدیاتک Helio - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مینودشت استان گلستان - P70 و 6 گیگابایت رم، از نظر - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مینودشت استان گلستان - سخت افزاری کمبودی نداشته و با یک باتری 4380 میلی آمپر - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مینودشت استان گلستان - ساعتی، انرژی لازم برای همراهی کاربر در طول روز را فراهم می کند.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مینودشت استان گلستان

تلفن مورد بحث برای ثبت تصاویر از یک ماژول دوربین دوگانه شامل سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی ساخت سامسونگ و یک حسگر کمکی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مینودشت استان گلستان - 8 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر بوکه - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مینودشت استان گلستان - بهره - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مینودشت استان گلستان - مند شده و یک دوربین سامسونگ 16 مگاپیکسلی دیگر هم برای ثبت سلفی در اختیار دارد.

حسگرهای ضربان قلب و فشار خون از دیگر امکانات استاندارد BV9700 Pro هستند که در کنار آنها فشارسنج (برای تشخیص فشار هوا و ارتفاع از سطح دریا) و سنسور تحلیل کیفیت هوا، در محیط های کاری و ماجراجویی ها به کمک - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مینودشت استان گلستان - کاربر آمده و پشتیبانی از دوربین دید در شب خارجی نیز تصویربرداری در تاریک ترین محیط ها را ممکن خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مینودشت استان گلستان

در آن سوی ویترین محصولات بلک ویو، BV5500 Pro به - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مینودشت استان گلستان - عنوان مدل اقتصادی از چیپست - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مینودشت استان گلستان - چهار هسته ای مدیاتک MT6739، باتری 4400 میلی آمپر ساعتی و 3 گیگابایت رم برخوردار شده و ماژول دوربین آن هم شامل یک سنسور 8 مگاپیکسلی ساخت سونی و یک لنز کمکی با حسگر 5 مگاپیکسلی می شود.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مینودشت استان گلستان

گفتنی است قیمت - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مینودشت استان گلستان - مدل پرچمدار هنوز اعلام نشده اما مدل اقتصادی همین حالا با قیمت فوق العاده 90 دلار قابل پیش خرید بوده که تا روز عرضه عمومی (10 روز دیگر) هر روز 1 دلار به قیمت آن اضافه شده و در نهایت با پرداخت 100 دلار قابل خریداری خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone