🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35701.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

سخنگوی اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی: سنتی‌ها غفلت کنند از بین می‌روند

سخنگو و عضو هیات مدیره اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی در گفتگو با دیجیاتو خبر می‌دهد که فروشگاه‌های سنتی اکنون فرصت همکاری با فروشگاه‌های اینترنتی را پیدا کرده‌اند و در صورتی که بخواهند «صرفاً غر بزنند ...

سخنگو و عضو هیات مدیره اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی در گفتگو با دیجیاتو خبر می‌دهد که فروشگاه‌های سنتی اکنون فرصت همکاری با فروشگاه‌های اینترنتی را پیدا کرده‌اند و در صورتی که بخواهند «صرفاً غر بزنند که کسب‌وکارهای آنلاین در حال - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - از بین بردن ما هستند»، از بین خواهند رفت؛ بلکه باید با استفاده از فناوری خود را به‌روز کنند و محصولاتشان را در فروشگاه‌های آنلاین هم عرضه کنند.

«رضا الفت نسب» عقیده - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دارد که اکنون مصرف کننده تمایل بیشتری به استفاده از خدمات آنلاین دارد و می‌تواند با چند کلیک به جای - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - طی کردن چند خیابان،‌ محصول یا خدمات مورد نظر خود را دریافت کند:

«مردم این سرویس‌ها را دوست دارند و نشان داده‌اند که با چند کلیک کالایی را خریداری می‌کنند یا تاکسی آنلاین سفارش می‌دهند. از طرفی زمانی که کسب‌وکار آنلاین در خدماتش به کاربر مشکلی را ایجاد کند، شخص می‌تواند به سادگی آن را پیگیری و شکایت کند؛ اتفاقی که در فضای سنتی به شکل سخت‌تری می‌افتد.»

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

الفت نسب که - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شب گذشته در گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما حضور پیدا کرده بود، عنوان کرد که در حال - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - حاضر سهم فروش کالا به شکل آنلاین از کل بازار خرده فروشی کشور در حد یک درصد است و اکنون در گفتگویش با - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دیجیاتو اشاره می‌کند که اگرچه این رقم بسیار اندک است، اما در آینده پتانسیل رشد بالایی دارد؛ در نتیجه حال بهترین زمان برای کسب‌وکارهای سنتی است تا با خدمات آنلاین همراه شوند: «تصور می‌کنیم ظرف ۵ سال آینده می‌توان سهم فروشگاه‌های آنلاین - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - را به ۴ یا حتی ۵ درصد رساند چراکه پتانسیل وجود دارد و امروز بیش از ۴۰ - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - میلیون موبایل هوشمند در اختیار مردم است که از خدمات اینترنتی استفاده می‌کنند.»

اما با وجود بیش از ۴۰ میلیون موبایل هوشمند و آماری معادل ۵۷ میلیون کاربر آنلاین در ایران، چرا هنوز سهم فروشگاه‌های آنلاین در حد یک درصد است؟ سخنگوی اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی مشکل اصلی را در عدم اعتماد نسبت به خرید اینترنتی می‌بیند و می‌گوید همین امروز میانگین خرید اینترنتی مردم چیزی حدود ۵۰ هزار تومان در هر سبد خرید است و البته رکود اقتصادی را نیز - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - عامل دیگر این سهم پایین می‌داند: «تا مدتی پیش، رشد خوب جلو می‌رفت اما سپس به رکود اقتصادی رسیدیم و حالا زمان زیادی گذشته - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - که سهم فروشگاه‌های آنلاین کالا روی یک درصد باقی مانده است. هرچند در حوزه خدمات آنلاین، با توجه به بحث تاکسی‌های آنلاین این رقم بیشتر است و تعداد تراکنش‌ها به شدت - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - افزایش پیدا کرده.»

الفت نسب یکی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - از دلایل دیگر در پایین باقی ماندن سهم فروشگاه‌های اینترنتی از کل بازار خرده فروشی را درگیری‌های آنلاین‌ها به شکل داخلی با هم، و درگیری‌هایشان با دولتی‌ها عنوان می‌کند: «زمانی که وقت و سرمایه صرف چنین موضوعاتی شود، از بخش مهم و اصلی که بزرگ کردن بازار است غافل می‌مانند.»

در حال حاضر میانگین سبدهای خرید از - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - فروشگاه‌های اینترنتی به گفته الفت نسب حدود ۵۰ هزار تومان و سهم آنلاین فروشی کالا هم حدود یک درصد است. این در حالیست که فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ مانند دیجی‌کالا و بامیلو به جز تهران در شهرهای محدودی امکان پرداخت - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در محل را برای کاربر فراهم می‌کنند و در صورتی که همین قابلیت برای کل ایران وجود داشت، بحث عدم اعتماد کمرنگ‌تر می‌شد و مشخصاً سهم فروشگاه‌های آنلاین از بازار خرده‌فروشی هم افزایش پیدا می‌کرد. با این حال الفت نسب این روند را منسوخ می‌داند و می‌گوید:

«۱۰ سال پیش این روش قابل قبول بود اما اکنون در دنیا منسوخ است و بیشتر در کشور ما مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روند استاندارد نیست و هزینه‌های زیادی دارد؛ آمار کاملاً جدیدی ندارم اما بر اساس آخرین اطلاعات من، ۲۰ درصد از سفارش‌های اینچنینی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - برگشت می‌خورد. متاسفانه این روش در کشور ما جواب می‌دهد و شرکت‌ها هنوز که هنوز است در هر شهری که می‌روند همین روند را فعال می‌کنند. پرداخت در محل اگرچه باعث می‌شود تا کاربران به خرید بیشتر ترغیب شوند اما ۲۰ درصد برگشتی، هزینه زیادی را روی دست فروشگاه‌ها می‌گذارد و خود فروشگاه‌ها هم این را می‌بینند و توقع - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - می‌رود پس از این همه سال، پرداخت آنلاین متداول شود.»

- تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone