🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  2. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  5. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35699.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

برگزاری رویداد رسمی موتورولا در ۱۱ مرداد؛ احتمال رونمایی از ۳ موبایل جدید

کمپانی موتورولا به صورت رسمی تاریخ ۲ آگوست (۱۱ مرداد) را به عنوان روز برگزاری رویداد رونمایی خود اعلام کرد. مراسمی که احتمال می رود در آن سه موبایل جدید از جمله گوشی پرچمدار این ...

کمپانی موتورولا به صورت رسمی تاریخ ۲ آگوست (۱۱ مرداد) را به عنوان روز برگزاری رویداد رونمایی خود - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر صومعه سرا استان گیلان - اعلام کرد. مراسمی که احتمال می رود در آن سه موبایل جدید از جمله گوشی پرچمدار این شرکت یعنی moto Z3 را معرفی نماید.

در کنار پرچمدار جدید احتمالاً شاهد یک یا دو موبایل با سیستم عامل اندروید One خواهیم بود. تصاویر و اطلاعات مرتبط با هر سه این - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر صومعه سرا استان گیلان - موبایل ها به - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر صومعه سرا استان گیلان - طور جداگانه طی هفته های اخیر و البته همین امروز افشا شده و تنها رونمایی رسمی آنها باقی مانده که احتمالاً در روز ۱۱ مرداد محقق خواهد شد.

از روی پوستر این رویداد نمی توان اطلاعات خاصی را در خصوص برنامه های موتورولا فهمید، اما به احتمال زیاد موبایل ساز باسابقه تدارک زیادی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر صومعه سرا استان گیلان - را برای خبرنگاران در نظر گرفته است.

مقامات موتورولا پیش از این وعده داده بودند که پرچمدار جدیدشان - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر صومعه سرا استان گیلان - بتواند تمام انتظارات از یک موبایل را برای استفاده روزانه برآورده کند. البته از آن طرف نیز - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر صومعه سرا استان گیلان - دو موبایل نسبتاً ارزان قیمت موتورولا One و One Power را داریم که قرار است با پشتیبانی نرم افزاری گوگل و بهره مندی از آخرین آپدیت های سیستم عامل اندروید تجربه ای دلچسب را برای کاربران خود فراهم آورند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می بایست حدود یک ماه دیگر منتظر ماند و دید در نهایت موتورولا چگونه خواهد توانست ما را شگفت زده کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone